Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een wordpress laptop!

Pagina: 1
Acties:

• Abuzer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-11 14:13
Wat ga je met je laptop doen?
Ik run een website, en nog wat andere digitale dingen ernaast. En een website run je ook om lekker op vakantie te kunnen. Kortom, we zoeken een 13inch laptop/ultrabook, moet veel kunnen multitasken. Ik wil hem ook goed kunnen aansluiten op een loeigrote monitor, en heel stiekem wil ik er ook wat op kunnen gamen. (oh ja, verder misschien nog video's bewerken en wat indesign)

Wat is je budget?
Tot de 1000e

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja :) Maar thuis dan toetsenbord en monitor op aan sluiten (2 usb porten dus bare minimum)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Gekeken naar de Zen-boekjes van Asus en het hele topic van de Xiami Mi 13 doorgespit, mocht er iemand een goede aanbieding spotten - make my day :)

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:30
Hier staan een heleboel laptops die aan je eisen voldoen. Je zult er af en toe een spelletje op kunnen spelen en programmeren moet ook wel lukken.

https://tweakers.net/cate...b04LxMC824aJtdJqczI4KwbR8

Hier moet je er dan een uitkiezen

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Een loeigrote monitor zegt overigens niet zoveel. Het gaat om het aantal pixels (resolutie) die aangestuurd moet worden. Of dit nou een 17" of 80" beeldscherm is doet dan niet terzake.
Wellicht ook even slim om te bedenken hoe je het scherm aan wilt sluiten; hdmi/dp etc. Etc.
Daar laptops gezien geringe afmetingen vaak maar 1 aansluiting hebben. Verloopstukjes zijn altijd een optie maar vind ik persoonlijk altijd onhandig ivm weer extra kabeltje

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Abuzer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-11 14:13
Deze nieuwe medion maakt mij blij: pricewatch: Medion Akoya S3409 (NL)

Mooie nieuwe processor, 8gb, grote SSD, QHD scherm (handig toch als ik er een monitor op aan wil sluiten?) en prima onboard graphics card (voor zover ik weet). Enige jammere is dat het scherm niet mat is en tja een medion, die asus dingen zijn mooier - maar goed, das alleen maar smaak en esthetisch.

Wat denken jullie?