Hallo, ik heb een pc die op willekeurige momenten opnieuw opstart, zonder een bsod te geven, hij valt gewoon uit en restart vanaf de bios. Deze problemen zijn ontstaan nadat ik de pc open heb gehad (de ssd hing los
) en ik heb daarbij ook de videokaart en een bankje ram heb losgehaald. Ik heb deze allemaal opnieuw gecheckt en het probleem blijft.
De computer bestaat uit de volgende onderdelen:
AMD x4 860k
ASRock FM2A55 Pro+ (hier zitten twee 4-pins 12V aansluitingen op voor de cpu, er was er één aangesloten, ik had er vervolgens twee aangesloten, maar nu is er weer één aangesloten om dit als probleem uit te sluiten)
Nvidia GTX750Ti
2*8 GB Crucial Ballistix Ram (1600 MHz)
Antec VPF450
Crucial BX100 256 Gb
Er draait Windows 7 op deze computer, en deze is nog nooit gebruikt om te gamen, alleen voor officewerk. Het probleem doet zich op willekeurige momenten voor, als er bijvoorbeeld een programma wordt opgestart of tijdens het surfen. Een stresstest draaien geeft in ieder geval niet direct een probleem.
In de logboeken staan de volgende meldingen: foutcode 6008 en vervolgens Kernel Power, event 41.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is en waar dit aan kan liggen?

De computer bestaat uit de volgende onderdelen:
AMD x4 860k
ASRock FM2A55 Pro+ (hier zitten twee 4-pins 12V aansluitingen op voor de cpu, er was er één aangesloten, ik had er vervolgens twee aangesloten, maar nu is er weer één aangesloten om dit als probleem uit te sluiten)
Nvidia GTX750Ti
2*8 GB Crucial Ballistix Ram (1600 MHz)
Antec VPF450
Crucial BX100 256 Gb
Er draait Windows 7 op deze computer, en deze is nog nooit gebruikt om te gamen, alleen voor officewerk. Het probleem doet zich op willekeurige momenten voor, als er bijvoorbeeld een programma wordt opgestart of tijdens het surfen. Een stresstest draaien geeft in ieder geval niet direct een probleem.
In de logboeken staan de volgende meldingen: foutcode 6008 en vervolgens Kernel Power, event 41.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is en waar dit aan kan liggen?