Beste Tweakers,
Graag zou ik jullie willen vragen om feedback over mijn toekomstige build. Het is lang, lang, heel lang geleden dat ik zelf een systeem heb samengesteld, dus jullie advies is zeer welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik ga dit systeem gebruiken voor Foto/Video bewerking (vandaar de i7) en ook voor gamen (simulators, strategy en race spellen).
Adobe CC, Premiere Pro, Gamen en normaal huis/tuin en keuken gebruik idd.
Wat mag het systeem gaan kosten? 1500-1700 EU, ex assemblage en verzending
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS MG279Q staat al klaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Mijn doel is een snel/compact en hopelijk stil en koel systeem.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
Videokaart van MSI gekozen omdat volgens diverse bronnen deze lekker stil is en goede prestaties neerzet. ITX moederbord met WiFi gekozen omdat ik per half jaar van woning verander, dus mobiliteit is nodig.
Ga je overklokken? Ja, uiteindelijk wel. Vandaar de i7 6700k
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat het 12 jaar geleden is, sinds ik zelf een build heb samengesteld zou ik graag feedback ontvangen over dit systeem. Kan het beter, stiller? Is alles compatible met elkaar (met name, cooler en geheugen). Ook graag feedback of deze specs goed in een mini-ITX kast gaan.
Dank alvast voor jullie reacties.
Gr. Ischa
Graag zou ik jullie willen vragen om feedback over mijn toekomstige build. Het is lang, lang, heel lang geleden dat ik zelf een systeem heb samengesteld, dus jullie advies is zeer welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Ik ga dit systeem gebruiken voor Foto/Video bewerking (vandaar de i7) en ook voor gamen (simulators, strategy en race spellen).
Adobe CC, Premiere Pro, Gamen en normaal huis/tuin en keuken gebruik idd.
Wat mag het systeem gaan kosten? 1500-1700 EU, ex assemblage en verzending
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ASUS MG279Q staat al klaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Mijn doel is een snel/compact en hopelijk stil en koel systeem.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
Videokaart van MSI gekozen omdat volgens diverse bronnen deze lekker stil is en goede prestaties neerzet. ITX moederbord met WiFi gekozen omdat ik per half jaar van woning verander, dus mobiliteit is nodig.
Ga je overklokken? Ja, uiteindelijk wel. Vandaar de i7 6700k
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat het 12 jaar geleden is, sinds ik zelf een build heb samengesteld zou ik graag feedback ontvangen over dit systeem. Kan het beter, stiller? Is alles compatible met elkaar (met name, cooler en geheugen). Ook graag feedback of deze specs goed in een mini-ITX kast gaan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | Asus Z170I Pro Gaming | € 151,- | € 151,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 494,95 | € 494,95 |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | BitFenix Prodigy Wit | € 71,12 | € 71,12 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,80 | € 94,80 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,95 | € 155,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.501,62 | |
Dank alvast voor jullie reacties.
Gr. Ischa
[ Voor 52% gewijzigd door IschaV op 28-09-2016 14:47 . Reden: Wens lijst toegevoegd, monitor toegevoegd ]