Kent iemand Outcast? Ik wel. Ik heb het op mijn oude P2 266 proberen te spelen, maar het was niet vooruit te branden... Toen kreeg ik een Athlon 550, maar het spel verdween na de installatie zonder een spoor achter te laten op de harde schijf! Ik dacht dat dit misschien een bug was die bij de K7 ontstond, dus ik dacht gewoon; Jammer. Nu heeft mijn vader een P3 700, en ik dacht ik installeer het maar eens. Hier komt dezelfde bug voor! En nou wil ik het godverdomme wel een kunnen spelen, dus heeft iemand tips, ervaring?!?!?!
Het is al redelijk oud, uit 1999, maar ik besloot weer eens oude spullen te gaan spelen waar ik nooit echt mee bezig ben geweest en kut vond ofzo... Ben ook met Unreal bezig, blijft toch nog wel een grafisch pareltje... Ik vind het nu veel beter dan eerst!
Het is al redelijk oud, uit 1999, maar ik besloot weer eens oude spullen te gaan spelen waar ik nooit echt mee bezig ben geweest en kut vond ofzo... Ben ook met Unreal bezig, blijft toch nog wel een grafisch pareltje... Ik vind het nu veel beter dan eerst!