Beste lezers,
hierbij maak ik een topic aan om vragen te stellen over mijn eerste desktop pc.
Ik heb zelf al een 2 aanpassingen gedaan, namelijk:
- GTX 1070 G1 Gaming in plaats van GTX 1070 OC Windforce (Voor die paar euro lijkt een derde fan me niet verkeerd)
- In plaats van een 500 GB SSD, een 250 GB SSD + 1 TB SSHD
Mijn wishlist:
Processor: Intel Core i7-6700 Boxed
Moederbord: Gigabyte GA-B150M-D3H
Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
HDD: WD Blue WD10EZEX, 1TB
Case: Nanoxia Deep Silence 4 (Dark Black)
Koeler: Arctic Freezer i32
Keyboard: Razer BlackWidow Ultimate 2016 (Qwerty)
Werkgeheugen: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16
Voeding: Corsair RM550x
SSD: Samsung 750 EVO (retail) 250GB
Waar ik dus bijvoorbeeld over twijfel, is de case. In de reacties lees ik dat het cable management namelijk niet goed is. Maar als ik kijk op logicalincrements zie ik vrijwel alleen cases die rond de €100 meer kosten, en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Weten jullie misschien een betere (ruimere) case rond het bedrag van de Cooler Master Silencio 352? Heb alle onderdelen wel al in pcpartpicker gegooid, en daar kwam uit dat het allemaal zou moeten passen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen, GTA 5 is mijn favoriete game en deze wil ik op de hoogste settings (Wel op 1080P, geen 4k oid) smooth kunnen spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Harman Kardon Soundsticks en Logitech G502 Proteus Spectrum neem ik mee naar dit systeem, evenals mijn Kingston Hyperx Cloud 2. Als beeldscherm ga ik mijn Full HD Philips TV gebruiken.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Tips over de onderdelen, of ik misschien onderdelen moet vervangen omdat er iets beters te krijgen is voor het geld. Tips over de case, over de randapparatuur (In dit geval alleen het toetsenbord).
Is er bijvoorbeeld een beter mechanisch + verlicht toetsenbord te krijgen dan de Razer Blackwidow die rond de €113,00 kost?
Overall: Is dit het beste wat ik kan kopen met dit budget? (Rond de €1400)
Als ik dingen vergeten ben, zet het in de reacties en ik pas het topic aan.
Alvast bedankt!
hierbij maak ik een topic aan om vragen te stellen over mijn eerste desktop pc.
Ik heb zelf al een 2 aanpassingen gedaan, namelijk:
- GTX 1070 G1 Gaming in plaats van GTX 1070 OC Windforce (Voor die paar euro lijkt een derde fan me niet verkeerd)
- In plaats van een 500 GB SSD, een 250 GB SSD + 1 TB SSHD
Mijn wishlist:
Processor: Intel Core i7-6700 Boxed
Moederbord: Gigabyte GA-B150M-D3H
Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
HDD: WD Blue WD10EZEX, 1TB
Case: Nanoxia Deep Silence 4 (Dark Black)
Koeler: Arctic Freezer i32
Keyboard: Razer BlackWidow Ultimate 2016 (Qwerty)
Werkgeheugen: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16
Voeding: Corsair RM550x
SSD: Samsung 750 EVO (retail) 250GB
Waar ik dus bijvoorbeeld over twijfel, is de case. In de reacties lees ik dat het cable management namelijk niet goed is. Maar als ik kijk op logicalincrements zie ik vrijwel alleen cases die rond de €100 meer kosten, en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Weten jullie misschien een betere (ruimere) case rond het bedrag van de Cooler Master Silencio 352? Heb alle onderdelen wel al in pcpartpicker gegooid, en daar kwam uit dat het allemaal zou moeten passen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee gaan gamen, GTA 5 is mijn favoriete game en deze wil ik op de hoogste settings (Wel op 1080P, geen 4k oid) smooth kunnen spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Harman Kardon Soundsticks en Logitech G502 Proteus Spectrum neem ik mee naar dit systeem, evenals mijn Kingston Hyperx Cloud 2. Als beeldscherm ga ik mijn Full HD Philips TV gebruiken.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Tips over de onderdelen, of ik misschien onderdelen moet vervangen omdat er iets beters te krijgen is voor het geld. Tips over de case, over de randapparatuur (In dit geval alleen het toetsenbord).
Is er bijvoorbeeld een beter mechanisch + verlicht toetsenbord te krijgen dan de Razer Blackwidow die rond de €113,00 kost?
Overall: Is dit het beste wat ik kan kopen met dit budget? (Rond de €1400)
Als ik dingen vergeten ben, zet het in de reacties en ik pas het topic aan.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 11:45 ]