iPhone 6s kopen bij onofficiële winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 801 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik was opzoek naar een iPhone 6s en vond die overal voor minimaal 620 euro te koop staan. Nou keek ik gister op marktplaats en ik zag via een advertentie een site die nieuwe en gebruikte iphones verkoopt en zo ook de iPhone 6s maar dan voor maar 580 euro helemaal nieuw en geseald in de doos. Ik heb even rondgekeken en het is dus een winkeltje in Den Bosch die vooral accessoires verkoopt en reparaties doet maar daarnaast ook telefoons verkoopt. Nu vraag ik me dus af of het slim is om hier mijn iphone te kopen aangezien hij hier 580 euro kost terwijl het overal minimaal 620 euro is wat ik raar vind en ik vraag me af of ik dan wel garantie heb.
Dit is de site van de winkel: http://www.n3-gsm.nl/

graag jullie reactie of het slim is hier mijn iphone te kopen?

bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 16:21
Persoonlijk vind ik het een beetje op een stoffig zaakje lijken.
1. Vind geen kvk nummer.
2. Een hotmail adres als contact (hoeft natuurlijk geen ramp te zijn, maar toch..)

Misschien moet je er even binnen lopen, en vragen naar de voorwaarden en hoe het met de garantie zit? Pas dan kan je goed oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kijk hier in Vraag & Aanbod en je vind het toestel al voor €520,- ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:46

Onbekend

...

Vul het adres eens in op Google Maps Streetview en je kunt een fysieke winkel zien.
Zo te zien doen ze voornamelijk reparatiewerk, en verkopen ze gerepareerde telefoons.
Maar voor dit soort prijzen zou ik gewoon langs rijden i.p.v. via internet bestellen. Dan kan je de telefoon immers ook nog zien voordat je hem koopt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik woon er niet ver vandaan dus wilde sowieso langsgaan. Maar vraag me meer af of het wel betrouwbaar is want ik vind het toch gek dat ze de enige zijn met zo'n lage prijs. Dan twijfel ik toch of het wel helemaal legaal verkregen is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Misschien zijn het refurbished toestellen? Gezien dat ze volgens jou ook reparaties doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 16:21
Ik snap je punt, je wilt zoveel mogelijk telefoon voor zo min mogelijk geld. Waarschijnlijk moet je net als iedereen hard werken om zo'n telefoon te kopen.
Maar geloof mij, een zaakje zoals deze geeft eerdaags problemen wanneer er iets met de telefoon aan de hand is. En dan sta je daar.. met je defecte telefoon.

Mijn advies is om een telefoon van deze prijscategorie aan te schaffen bij een retailer vanwaar je zeker weet dat de service en voorwaarden op niveau zijn. Bekijk de pricewatch maar eens.

Misschien moet je dan nog heel even sparen, maar dan heb je wel kwaliteit en service. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Lejavh op 27-09-2016 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik denk dat ik voor die 40 euro dan ook maar beter voor zekerheid kan gaan. Bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze vraag past beter in het Shopping Forum, aangezien het direct over iPhones gaat. Ik ga het topic daar echter niet naartoe verplaatsen, aangezien het daar direct op slot zou gaan. Dit topic gaat daarom ook op slot.

Of een winkel betrouwbaar is iets wat je prima zelf, met wat gezond verstand, kunt bepalen. "Te mooi om waar te zijn" is een goede leidraad. Zie ook Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie voor meer informatie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.