Ik zoek een?
Videokaart voor een nieuwe desktop. Videokaart moet enigszins toekomst bestendig zijn om normale games te kunnen spelen (Civilization 5, Heroes of Newerth).
Wat is je budget?
Max 250 euro maar als het goedkoper kan dan is dat mooi meegenomen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In ieder geval als ik niet aan het gamen zijn en de kaart dus minimaal belast wordt moet deze niet te veel herrie maken. Tijdens het gamen zit ik waarschijnlijk toch met oordopjes in dus als die dan wat meer geluid maakt dan maakt dit minder uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Enige items die ik vooralsnog heb geselecteerd zijn gekoppeld aan het topic.
Nog niets besteld dus als blijkt dat ik deze items nog beter kan switchen voor een ander dan is dat nog mogelijk.
Videokaart voor een nieuwe desktop. Videokaart moet enigszins toekomst bestendig zijn om normale games te kunnen spelen (Civilization 5, Heroes of Newerth).
Wat is je budget?
Max 250 euro maar als het goedkoper kan dan is dat mooi meegenomen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In ieder geval als ik niet aan het gamen zijn en de kaart dus minimaal belast wordt moet deze niet te veel herrie maken. Tijdens het gamen zit ik waarschijnlijk toch met oordopjes in dus als die dan wat meer geluid maakt dan maakt dit minder uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Enige items die ik vooralsnog heb geselecteerd zijn gekoppeld aan het topic.
Nog niets besteld dus als blijkt dat ik deze items nog beter kan switchen voor een ander dan is dat nog mogelijk.