Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:45
Ik zoek een?
Videokaart voor een nieuwe desktop. Videokaart moet enigszins toekomst bestendig zijn om normale games te kunnen spelen (Civilization 5, Heroes of Newerth).

Wat is je budget?
Max 250 euro maar als het goedkoper kan dan is dat mooi meegenomen

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In ieder geval als ik niet aan het gamen zijn en de kaart dus minimaal belast wordt moet deze niet te veel herrie maken. Tijdens het gamen zit ik waarschijnlijk toch met oordopjes in dus als die dan wat meer geluid maakt dan maakt dit minder uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Enige items die ik vooralsnog heb geselecteerd zijn gekoppeld aan het topic.
Nog niets besteld dus als blijkt dat ik deze items nog beter kan switchen voor een ander dan is dat nog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Wat wil je voor de rest gaan doen met je systeem waar je een 450 € Processor voor nodig hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag ik mij ook af. Andersom zal het veel beter presteren. CPU van 250 en een videokaart van 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:45
Ah goed opgemerkt. Dat is inderdaad een overkill.
Voor mijn werk draai ik nogal eens wat virtuele machines maar dat is straks op deze machine eigenlijk niet meer nodig.

Ik denk dan inderdaad dat een Intel Core i5-6600K meer op z'n plek is.
Edit: Verandert de socket wel weer dus zal ook weer even een nieuw moederbordje moeten uitzoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door -Casper op 27-09-2016 23:05 . Reden: Moederbord toevoeging ]