Advies nieuwe processor op BH6 (nu 300@450)

Pagina: 1
Acties:

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:57
Ik heb een BH6 en een BE6 moederbord. Op beide wil ik graag een snellere processor (nu een 300@450 en P300@366). Het enige wat op de computers gedaan wordt is Office, Corel en Exact (geen games). Als ik wil wil overklokken wat is dan op dit moment the best bargain?
Beide zitten op dit moment niet op een converter.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Ik zou voor een Duron 600 gaan en die overclocken tot 1000 mHz of zo iets..

zorg ook dat je een GFD monteert op je geheugen.

zet de FSB op 2/3 van de HD grootte .

• seef
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

volg ik het nou niet?
Ik zou voor een Duron 600 gaan en die overclocken tot 1000 mHz of zo iets..
zorg ook dat je een GFD monteert op je geheugen.

zet de FSB op 2/3 van de HD grootte .
Sinds wanneer kan een Duron op een intel bordje? En waarom de FSB op 2/3 van de HD (Harddisk toch!?] grootte zetten?

Vaag hoor..

Maar ik heb ongeveer hetzelfde als Aziona, heb een ASUS P2B met een Celeron300A@464, en wil deze ook vervangen. Wil nog geen nieuw moederbord. Wordt waarschijnlijk een celeron600, oc @900, wat makkelijk schijnt te kunnen.

En dat raad ik Aziona ook aan, zal je per upgrade iets meer dan 300,- kosten?

Is de BE6 wel een BX trouwens? Anders kun je daar nog maar weinig mee he...

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

Euhm en een Goldfinger Device op je geheugen??

• seef
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Euhm en een Goldfinger Device op je geheugen??
wilde ik ook wat over zeggen...wist alleen ff niet wat het betekende...

Onthoud allemaal maar goed dat je je computer dus maar beter niet kan laten assembleren/nakijken/repareren door -Mike-. Althans, nog niet!

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

seef : je kunt je brommer door mij FF laten checken !

Tssss.....wat ik bedoelde is dat er zoiets als een zoekfunctie bestaat en daarmee alle historische posten kunt scannen op soortgelijke vragen.

Je kunt ook extra geheugen zetten op de LPT 1 poort !

Verwijderd

Best bargain: Celeron 566@850, past met slotket in je BX-mamaplank, ben je voor ca. fl 350,- klaar.
Alleen zie ik de waarde van een upgrade in je processor niet in, als je toch geen proc.intensieve apps zoals 3DGames draait. Vlgs mij kun je je geld dan beter uitgeven aan extra RAM geheugen.
Pagina: 1