Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• El Toro
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Een paar vraajes omstreeks phillips hue:

1 Wat is het verschil tussen pricewatch: Philips Hue Losse Lamp E27 Wit en pricewatch: Philips Hue Lux Lamp (E27) ?

2 Werkt de bridge van hue ook met andere zigbee apparaten?

3 Wat kan je beter kopen, een zigbee module voor de RP of een bridge?

Alvbast bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:09

Tubbietje

Illegaal!

De Hue Lux lamp is de oude versie van de witte lamp.
Hier kan je meer info vinden
http://www.howtogeek.com/...-philips-hue-light-bulbs/

Over die Bridge en Zigbee zou ik je weinig kunnen vertellen. Ik heb een bridge V2.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
De bridge werkt ook met andere apparaten die gebruik maken van het Zigbee protocol. Philips heeft dit er een korte tijd uit gesloopt dmv software update maar na veel gezeur hebben ze dit teruggedraaid.

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
ludacrash schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:10:
De bridge werkt ook met andere apparaten die gebruik maken van het Zigbee protocol. Philips heeft dit er een korte tijd uit gesloopt dmv software update maar na veel gezeur hebben ze dit teruggedraaid.
Daar moet wel bij aangetekend worden dat Philips officieel alleen deelnemers aan het "Friends of Hue" programma ondersteund. Het kan dus zijn dat andere Zigbee Light Link apparaten slechts deels worden ondersteund.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:55
Deze vraag kan prima in [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 2
Ik sluit daarom dit topic

Dit topic is gesloten.