in oktober of november want dan komt het pas uit....
----------
edit: typo
----------
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verkeerde forum lijkt me... enneuh, WinXP is echt wel iets anders dan WinME....Op donderdag 28 juni 2001 16:04 schreef Wekkel het volgende:
't brengt niet meer dan ME heeft gedaan, oftewel bestaande shit met een nieuw jasje. Verder vage ellende met productregistratie en dubieuze informatieuitwisseling met onze grote Bill...
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
XP is om te testen. Denk je nou echt dat je pc sneller of zo gaat lopen en dat je meer ermee kan met XP? niet dus. Je krijgt juist problemen met software en hardwareOp donderdag 28 juni 2001 16:02 schreef Thingie1987 het volgende:
waaaaai not?????
Hmm, hosten ze daar ook al illegale zaken (XP is nog beta, dus illegaal om te verspreiden).Op donderdag 28 juni 2001 16:05 schreef The_Jester het volgende:
ftp://ftp.nl.debian.org/debian/
Toch maar iets naar hun hoster mailen dan...
Virussen? Scan ze hier!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
2504.Op donderdag 28 juni 2001 16:06 schreef WorkForce2 het volgende:
Final??? Zit toch pas bij build 2495 ofzo???
Virussen? Scan ze hier!
leuk om ernaast te draaien, maar je kan dan beter win2k installen.
Verwijderd
Final? die bestaat volgens mij nog niet, bedoel je niet toevallig Office XP Final?Op donderdag 28 juni 2001 16:06 schreef Thingie1987 het volgende:
Ik kan hem gekopieerd krijgen (final version)
Maar ik zei 'm al dat die pas in oktober kwam.
En trouwens ik mot die shit niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Virussen? Scan ze hier!
Je wordt genaaid denk ik. De final versie? Is niet mogelijk, die is niet eens af. Het is waarschijnlijk dus de laatste beta, maar kan net zo goed een oudere beta zijn. Als je me niet gelooft dan wens ik je veel geluk, hij zal er na een 180 tal dagen mee op houden omdat de beta expired. (ik dacht 180, kan best meer of minder zijn maar je begrijpt het ideeOp donderdag 28 juni 2001 16:06 schreef Thingie1987 het volgende:
Ik kan hem gekopieerd krijgen (final version)
Verwijderd
Nee dus... je hebt duidelijk nog niet goed begrepen wat de bedoeling is... terug naar de studieboeken maar weer dus, tot je het wél snapt.Op donderdag 28 juni 2001 16:14 schreef dualserver het volgende:
pas op met xp he er zit veel spyware in en dat waardeloose active registeren kijkt naar hardeware max drie device aanpasen en danweer opnieuw licentie aanvragen.oftewel twee nieuwe hdd's en een hdd vervangen en hup een nieuwe licentie aanvragen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Virussen? Scan ze hier!
Wat een wazig ventje...Op donderdag 28 juni 2001 16:15 schreef Thingie1987 het volgende:
neeeeeey
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
En de final version is nog niet uit.
En je bent irritant.
En ik erger me aan je
De vraag was:
Mijn antwoord, middels die URL, was bedoelt in de trant van: Download lekker Debian, dan heb je iets stabiels ipv een ß-windhoos...Zal ik windhoos XP nemen?????
Mochten er personen zijn die XP graag willen hebben: Op ICQ circuleert de meest recente build op diverse kanalen.
* The Jester houdt het voorlopig wel even bij Woody!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
BTW heb liever de isos via www.linuxiso.orgThe_Jester zei: denk niet dat mijn grap goed is aangekomen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
lolOp donderdag 28 juni 2001 16:31 schreef Vo0 het volgende:
Thingie1987. 13 jaartjes dus, da's zeker te merken...
En de final version is nog niet uit.
En je bent irritant.
En ik erger me aan je
Ik pleur dit topic niet in het verkeerde forum. Gezien mijn bovenstaande reactie zeg ik nee. Dit MET een soort van onderbouwing in tegenstelling tot vele anderen.Op donderdag 28 juni 2001 16:05 schreef Devster het volgende:
[..]
Verkeerde forum lijkt me... enneuh, WinXP is echt wel iets anders dan WinME....
Verwijderd
Ben bij zon presentatie geweest van XP helaas liept ie niet vast
Weer jij...ik raad je aan fatsoenlijke topics te gaan openen. Je hebt al een waarschuwing staan.Op donderdag 28 juni 2001 15:57 schreef Thingie1987 het volgende:
Ik kan Windhoos XP krijgen.
Zal ik die kopen??????????
Verwijderd
Bannen die gast!
Verwijderd
Mischien wordt dit gedaan om maar in Sg en de Hk te komen ?Op donderdag 28 juni 2001 17:03 schreef Wekkel het volgende:
[..]
Ik pleur dit topic niet in het verkeerde forum. Gezien mijn bovenstaande reactie zeg ik nee. Dit MET een soort van onderbouwing in tegenstelling tot vele anderen.
(me dit wordt bedoel simpel weg nee te antwoorden.)
Verwijderd
Als je hem kan krijgen moet je hem natuurlijk niet kopen hé!Op donderdag 28 juni 2001 15:57 schreef Thingie1987 het volgende:
Ik kan Windhoos XP krijgen.
Zal ik die kopen??????????
En waarom vraag je dit uberhaupt? Doe het als je er zelf zin in hebt, anders niet. beetje suf topic!
Dit topic is gesloten.
![]()