Deze email kreeg ik van chello

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 10:19
Deze email heb ik naar chello gestuurt:
---------------
Sinds dat ik internet heb, stoort mijn TV ontzettend, dus ik wilde graag een afspraak maken dat er iemand even naar komt kijken. Ik kan geen 0900 nummers draaien met mijn telefoon (die zijn afgesloten, en de telefoon is niet van mij alleen). Dus ik wil u vragen met mij contact op te nemen:
06-8374657858

Met vriendelijke groet,

Jeroen Soetens

En dit kreeg ik terug:
---------------------------------------------Geachte heer Soetens,

In reactie op uw bericht:

Informeren wij u graag als volgt:

Wanneer u constateert dat de ontvangst van uw radio en televisie na de installatie van chello duidelijk achteruit is gegaan, kunt u dit melden bij onze helpdesk. Het telefoonnummer voor storingen is: 0900 1580 (22 cent per minuut). De helpdesk-medewerkers zorgen er dan voor dat een monteur komt om een storingsfilter te plaatsen. Het storen op uw radio en televisie door chello komt echter zelden voor. Meestal ligt de oorzaak ervan in een slechte bekabeling.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar service@upc.nl. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op http://www.upc.nl/customerservice/vragen.htm. Als u chello abonnee bent kunt u ook reageren middels het webform van chello. Deze kunt u vinden op http://subscriber.chello.nl/support/feedback/nl_feedback_form_ie.html
-------------------------------------------
Nou is dit wazig of niet?
Ik zeg duidelijk dat ik GEEN 0900 nummers kan draaien, zeggen ze: U moet dan een 0900 nummer draaien. WAT EEN EIKELS ZEG:
ik :r van chello, wat is dat een rotbedrijf zeg!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm jah, maar ze gaan natuurlijk ook niet terugbellen nar een 06 nummer.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:06

DizzyWeb

Ondertiteld

uhm... sjah...

das |:( |:(

zeg maar :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tis duidelijk zon irritant standaard reply mailtje, ik word ook altijd zo moe van bedrijven die geen persoonlijk antwoord hebben (omdat ze het te 'druk' hebben |:( )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 28 juni 2001 15:58 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hmm jah, maar ze gaan natuurlijk ook niet terugbellen nar een 06 nummer.
Denk je dat zulke bedrijven dat echt uitmaakt? Zeker nog nooit op een kantoor gewerkt ofzo?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
er zijn genoeg bedrijven die je wel gewoon terugbellen op je 06 hoor.
Maak het zo nu en dan weleens mee, zit je vrij lang in de wacht ergens wordt er opgenomen en gevraagt naar telnr. en dan bellen ze terug.

Maarja, service is ver te zoeken tegenwoordig.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

je kunt toch gewoon met je mobiel de helpdesk bellen of desnoods in een telefooncel :?

Verwijderd

Ik weet al hoe die luitjes die mailtjes lezen:

...storing...err...tv...sins...internet...

en dan krijg je zo'n email terug :Y)

Moraal van het verhaal UPC iz sux0r ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 28 juni 2001 15:59 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Denk je dat zulke bedrijven dat echt uitmaakt? Zeker nog nooit op een kantoor gewerkt ofzo?
er zijn zat callcenters waar 06 en 0900 lijnen geblocked zijn hoor...

B.t.w.
Ik zit alleen maar op kantoor....ben netwerkbeheerder/HELPDESKMEDEWERKER *D

//add//
Aangezien je net 19 bent kun je er zelf weinig ervaring mee hebben.
//add//

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dan via supportform op chello site de klacht doorspelen met uitleg.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 28 juni 2001 16:02 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

er zijn zat callcenters waar 06 en 0900 lijnen geblocked zijn hoor...

B.t.w.
Ik zit alleen maar op kantoor....ben netwerkbeheerder/HELPDESKMEDEWERKER *D

//add//
Aangezien je net 19 bent kun je er zelf weinig ervaring mee hebben.
//add//
Aangezien in mn profiel ook staat dat ik Cash Apply Officer ben (zeg maar een mooi woord voor boekhouder op de debiteurenadministratie ;) ) heb ik daar wel ervaring mee...

Hier is het in ieder geval niet geblocked, en aangezien UPC ook een groot bedrijf is, lijkt het me dat het daar ook geen probleem is.

Het is hier gewoon een geval van minachting naar de klant aangezien een standaard mailtje wordt gebruikt. Heeft niks mee te maken dat ze niet kunnen bellen naar een mobiel nummer.

• eX0duS
Nou ik werdt ook teruggebelt: vanmorgen om 8 uur... dat boeit niet, ik kwam net uit bet om naar school te gaan, ze konden meteen een monteur sturen, maar ik zei dat dat niet kon omdat ik naar school moest, dus ze zouden nog terugbellen, nou ik ben benieuwt...

chell :r

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Dus je start hier een discussie terwijl je allang gebeld bent, en ze aanbieden om meteen een monteur te sturen??

Dat jij dan niet kan, is lullig, maar ze doen toch hun best???

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37
Op donderdag 28 juni 2001 16:44 schreef het_beest het volgende:
Nou ik werdt ook teruggebelt: vanmorgen om 8 uur... dat boeit niet, ik kwam net uit bet om naar school te gaan, ze konden meteen een monteur sturen, maar ik zei dat dat niet kon omdat ik naar school moest, dus ze zouden nog terugbellen, nou ik ben benieuwt...

chell :r
huh? Wat zeur je dan? Je bent al teruggebeld voor een afspraak. Dat vermeld je niet bij de opening van je post.

• KaliBaba
  • Laatst online: 14-08 23:54
Mooi bedrijf dat UPC...

heb ook al minimaal 20 keer gebeld voor een alias, en steeds krijg ik het volgende te horen: "U krijgt zo spoedig mogelijk wat van ons te horen" En 20 keer niets gehoord |:( typisch Chello/UPC :r

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• eX0duS
ja maar voordat ik eindelijk chello kreeg, had ik al 3 afspraken gehad, ze zijn 3x niet op komen dagen. maar ik vindt chello gewoon :r

• Mark_640
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op donderdag 28 juni 2001 22:25 schreef het_beest het volgende:
ja maar voordat ik eindelijk chello kreeg, had ik al 3 afspraken gehad, ze zijn 3x niet op komen dagen. maar ik vindt chello gewoon :r
Zeg dan fijn je abo op, en kom hier niet als een klein ventje zeuren... :(

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
waarschijnlijk hebben de mensen op de helpdesk niet de mogelijkheid om te bellen. ze hebben misschien wel een telefoon, maar daarmee zouden ze best wel eens alleen interne nummers mee kunnen bellen.

voor hun is het dus een probleem om jou terug te bellen.

schriftelijk is dus geen optie?

als je echt wanhopig bent, bel dan vanuit een telefooncel en maak een afspraak. is zo gebeurd.

suc6

:)

• DaRKoNe
  • Laatst online: 17-11-2025
Op donderdag 28 juni 2001 16:01 schreef mafiasven het volgende:
je kunt toch gewoon met je mobiel de helpdesk bellen of desnoods in een telefooncel :?
Precies mijn idee...
Als je thuis niet kunt bellen naar 0900 nummers bel je
- Met je GSM
- In een telefooncel
- Bij iemand anders

• eX0duS
nee asdl dat is het, chello heeft gewoon een monopolie positie, het is dus chello of mxstream, nou aangezien ik nu toch al chello heb ga ik niet meer ovestappen.

Verwijderd

Toen ik naar de helpdesk van Chello belde en was een wachttijd kreeg ik altijd een vrouwtje aan de lijn die vroeg of ze me terrug mochten bellen -> op me 06... Trouwens, die helpdesk is nog een 0800 nummer ook :) Regio Rotterdam he :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 29 juni 2001 09:45 schreef het_beest het volgende:
nee asdl dat is het, chello heeft gewoon een monopolie positie, het is dus chello of mxstream, nou aangezien ik nu toch al chello heb ga ik niet meer ovestappen.
Dus je wilde alleen maar ff zeuren hier, terwijl die mensen nu eens wel hun werk correct deden? SLAP en HYPOCRIET.
Als je ze geen kans geeft om hun naam te beteren dan houdt het op he..dan verlies je je recht om te klagen wat mij betreft.

Chello suchte eerder bij mij ook zwaar, maar ik moet toegeven dat er grote verbetering van de service is.
Pagina: 1