Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatbak
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-07 12:06
hallo, bijna zowat iedereen die de normale versie heeft gekocht van forza kan het spel niet spelen, het sluit zich ineens af nadat je de intro heb gezien.

Is hier misschien een fix voor? of is de game pas om 8 uur s'avonds uit?
ik heb bekeken wanner het echt word released op de pc, en er stond 6 UTC,
ik heb gekeken hoelaat dat is en het is om 8 uur dus zou het dan pas echt uit zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:06
Het spel is in ieder geval al uit ;)

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatbak
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-07 12:06
dan vind ik het wel een slechte release voor pc:( heel veel hebben dit probleem :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Niks nieuws toch grote titels die online functionaliteit hebben vaak connectie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
In opties al je microphones disablen zou moeten werken.

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Er zijn inderdaad redelijk wat problemen, de meeste problemen komen door (ondanks dat een PC aan de minimum eisen voldoet) tekort aan kracht of geheugen zo lijkt het. Dit was bij de Forza: Apex bèta ook al zo en dat maakt het eigenlijk extra kwalijk dat de minimumeisen, die vermeld staan in de Windows Store, niet zijn aangepast zodat de kans op crashes kleiner wordt. Als je het nu speelt op een pc met bijvoorbeeld 'maar' 8GB werkgeheugen dan kun je er donder op zeggen dat na een tijdje de game hoogstwaarschijnlijk crasht. Geld terug krijgen is alleen niet heel moeilijk volgens mij, dus mocht het niet werken dan zou ik dat toch wel doen voordat de bedenktijd om is.

Grillmeister

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
---> SPV
Pagina: 1