Toon posts:

Geen internet

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb laatst een nieuwe case voor mijn pc gekocht. Alles werkt perfect behalve dat ik opeens geen draadloos internet meer heb en dit vind ik raar aangezien ik geen netwerkkaart had eerst die er nu niet in Zit .weet iemand waardoor dit komt?

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je er nu geen netwerkkaart in hebt zitten, dan heb je geen internet. Je computer zal toch ergens verbinding mee moeten maken.

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:31
Wat zijn de specificaties van je PC? Waarschijnlijk ben je ergens iets simpels vergeten aan te sluiten. Bijvoorbeeld een WiFi USB stick welke voorin je PC zat.

• Vosegus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-01 11:59
Als je een draadloze internet adapter had, dan had je of een PCI wireless netwerkkaart of wellicht een USB draadloze adapter. Het komt niet vaak voor dat er op het moederbord een on-board draadloze adapter zit. Daarover gesproken, wat voor moederbord heb je?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En de glazen bol zegt... niets :o

Als jij ons niets over jouw PC vertelt kunnen wij jouw vraag erover bij voorbaat niet beantwoorden. We vragen niet zomaar dat je een uitgebreide duidelijke topicstart maakt, het is gewoon nodig om je te kunnen helpen. Dat kan hier niet dus gaat dit topic dicht.

Komt trouwens bij dat je het hebt over kasten en netwerkverbindingen, maar je een topic opent in Processors, Moederborden en Geheugen, terwijl je vraag daar helemaal niet over gaat.

Leesvoer mbt hoe het wel moet:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.