Past er een "Intel Dual Band Wireless-AC 7260" of soort gelijke netwerk adapter op dit moederboord?
Vraag
Beste antwoord (via Verwijderd op 27-09-2016 14:24)
Ze zou de volgende kunnen bekijken:
pricewatch: TP-Link TL-WDN4800
(Geen AC of Bluetooth)
pricewatch: TP-Link Archer T8E
(Wel AC, geen bluetooth)
pricewatch: Asus PCE-AC55BT
(Wel AC en ook Bluetooth)
pricewatch: Gigabyte WB867D-I
(AC en Bluetooth)
(Geen AC of Bluetooth)
(Wel AC, geen bluetooth)
(AC en Bluetooth)
Alle reacties
Nee, de Intel Dual Band Wireless-AC 7260 past doorgaans alleen op laptop moederborden. ik zou kijken naar een PCI wifi reciever
Als je zo'n ding in een PCIe adapter duwt kan 't wel. Maar dan is het misschien net zo handig gewoon een kaartje te kopen dat gelijk in je PCIeslot past.
Ligt er een beetje aan wat je wil en of je PCI slot nog vrij is? Wil je bijv AC wifi of niet?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:11:
hebben jullie suggesties?
Ja daarbij zit je dan ook nog met de antenne's die er niet aan zitten enzo.TERW_DAN schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:11:
Als je zo'n ding in een PCIe adapter duwt kan 't wel. Maar dan is het misschien net zo handig gewoon een kaartje te kopen dat gelijk in je PCIeslot past.
Ja ik heb nog een PCI-e slot over. Er zit geen videokaart in dus ruimte voor iets anders. Voor de rest heb ik nog niet zoveel verstand van netwerk adapters

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2016 14:18 ]
Oke en wil je Bluetooth erin? en AC wifi?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:17:
Ja ik heb nog een PCI-e slot over. Er zit geen videokaart in dus ruimte voor iets anders. Voor de rest heb ik nog niet zoveel verstand van netwerk adapters
Ze zou de volgende kunnen bekijken:
(Geen AC of Bluetooth)
(Wel AC, geen bluetooth)
(AC en Bluetooth)
(Geen AC of Bluetooth)
(Wel AC, geen bluetooth)
(AC en Bluetooth)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:24:
Je bent mijn held!

Op o.a. AliExpress zijn wel verloopkaartjes te vinden om een miniPCI-e kaartje in een PCI-e slot te kunnen gebruiken. Meestal met antennes er gelijk bij. Kan geen voorbeeld zoeken maar ze zijn niet duur, <10 euro ofzo.ludacrash schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:14:
[...]
Ja daarbij zit je dan ook nog met de antenne's die er niet aan zitten enzo.
Ah ja heb even gekeken en je hebt inderdaad helemaal gelijk (https://www.aliexpress.co...6-8edd-a48d758cd1fb&tpp=1).ThinkPadd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:26:
[...]
Op o.a. AliExpress zijn wel verloopkaartjes te vinden om een miniPCI-e kaartje in een PCI-e slot te kunnen gebruiken. Meestal met antennes er gelijk bij. Kan geen voorbeeld zoeken maar ze zijn niet duur, <10 euro ofzo.
Wat de kwaliteit hiervan is is uiteraard de vraag maaroke.
Tja, veel is er niet nodig. het verbindt de printbanen door en je hebt 2 antenne's. Er zit geen logica op, dus kwalitatief zal 't best in orde zijn.
Pagina: 1