Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekkerkearl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 06:57

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Delock InDesk 4 poort USB 3.0 USB hub met 5V 10A powersupply aangesloten op mijn Apple iMac en dit leek goed te werken.
Sinds de update naar macOS Sierra kan ik echter geen USB verbinding meer maken via deze hub.

De hub licht op en het apparaat lijkt het te doen, maar de iMac geeft aan dat ik het apparaat direct op de USB poorten van de iMac moet aansluiten om omdat het apparaat niet genoeg voeding krijgt of zo iets dergelijks |:(
De powersupply geeft netjes 5V 10A zoals het zou moeten doen dus daar ligt het niet aan en de hub lijkt ook te werken op een andere PC.

Iemand een suggestie ?

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/v50hklo9d/Melding.png

Update 29-09-2016:
Na een lange sage van testen en nog eens testen blijkt het toch de niet aan de iMac of de powersupply te liggen :N maar aan de USB hub zelf -O-

[ Voor 39% gewijzigd door Trekkerkearl op 29-09-2016 09:11 . Reden: Foto toegevoegd ]

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 20:31
Oh die ken ik.

De hub is van waardeloze kwaliteit. Maar je hebt er wel de hoofdprijs voor betaald. Tp-link heeft ook zoiets stoms gedaan.

Maar goed fijn dat je het probleem gevonden hebt. De staat van huidige hubs is echt erbarmerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekkerkearl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 06:57

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
Ik heb de hub inmiddels terug gestuurd en kreeg er onder garantie een TP-Link voor terug van het type "UH720"

Deze hub werkt wel gewoon goed _/-\o_

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!