negative wraak review ontvangen NickM89

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rikm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 11:20
beste Tweakers

Ik heb zojuist een negatieve review ontvangen op een product die ik gekocht hebt van deze tweaker

Achtergrond : ik heb een negatieve review achtergelaten op NickM89 omdat deze niet reageerde op berichten. Dit was 12 januari 2016.

12 september 2016 8 maanden later vraagt hij of ik deze review wilt verwijderen, vanwege prive omstandigheden.

bericht terug gestuurd, en aangegeven dat het vervelend is dat hij niet kon reageren vanwege prive omstandigheden. maar niet reageren deed hij, dus terechte review naar mijn mening

Modbreak:Het plaatsen van 1:1 communicatie op een publiek forum zonder toestemming van alle deelnemers is redelijk not-done. Admins kunnen de communicatie inzien als nodig.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2016 13:10 ]

Where ever you go, there you are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 12:00

WCA

Reviews plaats je alleen als er een overeenkomst geweest is, beide reviews zijn dus onterecht.

[ Voor 23% gewijzigd door WCA op 27-09-2016 13:05 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

rikm schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:33:
beste Tweakers

Ik heb zojuist een negatieve review ontvangen op een product die ik gekocht hebt van deze tweaker

Achtergrond : ik heb een negatieve review achtergelaten op NickM89 omdat deze niet reageerde op berichten. Dit was 12 januari 2016.

12 september 2016 8 maanden later vraagt hij of ik deze review wilt verwijderen, vanwege prive omstandigheden.

bericht terug gestuurd, en aangegeven dat het vervelend is dat hij niet kon reageren vanwege prive omstandigheden. maar niet reageren deed hij, dus terechte review naar mijn mening

Modbreak:Het plaatsen van 1:1 communicatie op een publiek forum zonder toestemming van alle deelnemers is redelijk not-done. Admins kunnen de communicatie inzien als nodig.
Het ging al fout op het moment dat jij een review plaatste omdat er niet gereageerd werd. Dat is geen enkele grond voor een review. Vervolgens gaat het fout omdat hij in plaats van ons verzoeken om verwijdering, ook een review plaatst. Ten slotte open je hier een topic zonder te kijken hoe het hier werkt.

Dus eigenlijk veroorzaken jullie beide extra werk voor de crew, omdat jullie geen zin hebben de voorwaarden te lezen (wat op zich best begrijpelijk is, doen weinigen), maar zelfs als er iets aan de hand is geen zin hebben even te kijken wat dan wel of niet de bedoeling is.

Het lijkt me daarom een prima beide reviews te laten staan als stimulans om in het vervolg eerst te kijken hoe iets werkt alvorens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 11:20
Tnx voor de feedback.

Ik lees wel degelijik alle sticky's door, Echter niet recent gedaan. had ik moeten doen (mea culpa)
Ps volgens mij was de laatste waarschuwing jaar 2000 voor het niet opvolgen van een regel op tweakers.

Overigens: Ik ben vergeten om een juiste topic titel neer te zetten dit heb ik getracht te bewerken, is niet gelukt.
(staat overigens wel in 'edit commentaar '

Een onterechte review laten staan aan stimulans laat naar mijn mening helemaal nergens op. Blijft vervuiling. en 1 review is ronduit een leugen.
Mochten er specifieke dingen niet goed gaan, wijs 'ons' er dan even op .wel zo klantvriendelijk .
Ik zit dagelijks op tweakers. , zet af en toe een advertentie. Schiet me niet af omdat ik niet de tweakersbijbel niet kent:)

[ Voor 106% gewijzigd door rikm op 27-09-2016 16:10 . Reden: Additionele informatie ]

Where ever you go, there you are