Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht dat er al mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Een alarmsysteem in huis die compatible is met apple homekit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er mensen zijn die dit juist afraden of dat het nog helemaal niet mogelijk is. Ben benieuwd naar jullie mening en adviezen.

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 09:54
Volgens mij is er op dit moment in NL geen alarmsysteem dat met homekit werkt.
Ik denk dat er de komende tijd wel meer uitgerold gaat worden.

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-11 19:54
Ik ben ook erg geinteresseerd in een alarm systeem met ondersteuning voor homekit. Dit lijkt mij een van de meest voor de hand liggende homekit producten. Ik hoop dat ze snel beschikbaar komen in Nederland.

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 09:54
Met iOS 10.2 komen we al wel dichterbij. Je kan met de deur en raam contacten van Elgato en Fibaro nu ook notificaties krijgen. Ook met de motionsensors zou dit moeten kunnen. Zo kan je zelf een soort alarm systeem bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd om met Elgato door en window iets op te zetten. Jammer is dat je geen extra condities kan stellen. Het is nu puur als er een deur open gaat activeer dan een product of een scene. Inplaats van dat je nog een conditie kan stellen als het is binnen een bepaalde tijd of een bepaalde scenne is al geactiveerd. Het is puur software waarmee dit gefixt kan worden!