plaats ik een topic in sg kam je weer terug is hij weg,kan iemand mij vertellen waarheen.
het gaat om topic, help vrouwen mannen te begrijpen.
het gaat om topic, help vrouwen mannen te begrijpen.
Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Fout:Op donderdag 28 juni 2001 16:00 schreef eppo666 het volgende:
ze moeten eerst eens kijken of de topic poster toegang heeft of niet voordat ze en topic moven.
Verwijderd
Omdat jij niet in de HK mag, mag je typische HK topics maar in de SG plaatsen? Pfffff... kom op zegOp donderdag 28 juni 2001 16:00 schreef eppo666 het volgende:
dat is dus gewoon onzin dat hij daarheen gemoved wordt.
Nee jij moet nadenken over je topic, dat was toch geen serieus topic...ze moeten eerst eens kijken of de topic poster toegang heeft of niet voordat ze en topic moven.
Ja, jij ook hè...dit is dus gewoon![]()
Zo hoort het ook.waarom ik nog geen toegang heb is heel simpel ik probeer zoveel mogelijk serieuze antwoorden te geven en daardoor gaat je aantal posts dus niet zo hard.
Technisch gezien wel, maar je kunt overdrijven vind ik. Ik leg het liever aan iemand uit, dan dan ik iemand aan een waarschuwing/ban help. (dat laatste is niet zo moeilijk hoor)Op donderdag 28 juni 2001 16:03 schreef johnny appleseed het volgende:
..kunnen wat mij betreft meteen een vette waarschuwing opleveren.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Fout, jouw topic was onzin, dus daarom staat het nu in de huiskamer. SG is serieus.Op donderdag 28 juni 2001 16:00 schreef eppo666 het volgende:
dat is dus gewoon onzin dat hij daarheen gemoved wordt.
Welnee. het is ons probleem niet dat jij een topic start waar het niet hoort, en dat de locatie waar het thuishoort voor jou nog niet toegankelijk is.ze moeten eerst eens kijken of de topic poster toegang heeft of niet voordat ze en topic moven.
Vind je ?dit is dus gewoon![]()
Dat is echter wel een goede instelling.waarom ik nog geen toegang heb is heel simpel ik probeer zoveel mogelijk serieuze antwoorden te geven en daardoor gaat je aantal posts dus niet zo hard.
Aannames zijn fataal.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq