Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Voor de iphone wil ik graag foto's gaan backuppen. Dat kan natuurlijk mooi met Icloud, maar de gratis opslag is beperkt, en je moet toch itunes gebruiken om het weer te openen.

Met google drive heb je altijd en overal de beschikking, en ik zie dat je met het IFTTT programma het zo kunt instellen dat de iphone de foto's doorstuurt naar google drive.

Kun je het ook zo instellen dat hij dit maar één keer per dag doet? Niet elke foto hoeft in de backup, je verwijderd immers ook wel eens mislukte foto's. Of kan ik voor deze toepassing beter een andere tool gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wil je echt backuppen of wil je dat de foto's ook gesynchroniseerd worden naar een Google Drive? Je zou natuurlijk gewoon de app kunnen downloaden en daarin de synchronisatie instellen. Werkt net zo gemakkelijk.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik wil eigenlijk dat op één moment op de dag alle foto's in de backup zet.
Ik maak soms meerdere foto's van een object, en wil de beste bewaren. Ik heb nu google foto's geprobeerd, en volgens mij schiet die alle foto's door naar google drive