Goedemorgen Tweakers,
Ik zit al 2 dagen met een serieus probleem, ik hoop dat iemand een duwtje kan geven in de juiste richting.
We zijn gemigreerd van Argeweb Hosted Exchange naar Microsoft Office 365 Exchange.
Dit is Exchange Plan 1, 50 GB opslagruimte.
Het zijn in totaal 14 e-mailadressen, waarbij er 1 fataal mis gaat.
Elke PST heb ik gebackupd en geimporteerd op de nieuwe omgeving.
Backup -> Nieuw profiel in Outlook maken -> Aanmelden met mailadres nieuwe omgeving -> PST Importeren
De PST waar het over gaat is 26 GB groot, met meer dan 500 folders.
Het exacte getal folders weet ik niet, maar het is een fors bestand.
Het probleem is dat de PST niet volledig wordt geüpload, deze bleef haken op 8 GB.
Outlook geeft dan aan 'Deze map is bijgewerkt'.
Vaak, maar niet altijd, als ik op een map klik die nog niet geupload is, start deze als ik op de map klik.
Daarom een scriptje gemaakt die alle mappen eenmaal aanklikt, inmiddels zit ik 10 GB, van de 26 GB.
Dit lijkt ook niet goed te werken.
De PST lijkt correct lokaal, het formaat klopt, alleen wilt deze niet naar de online omgeving.
Ik heb bovenstaande uitgeprobeerd op 2 omgevingen;
Windows 7 met Outlook 2010 inclusief alle updates
Windows 10 met Outlook 2016 inclusief alle updates
Dit e-mailadres is zeer belangrijk voor de organisatie, ben er al 2 dagen mee bezig.
Heeft iemand de oplossing, of een duw in de juiste richting?
Hartelijk dank!
Ik zit al 2 dagen met een serieus probleem, ik hoop dat iemand een duwtje kan geven in de juiste richting.
We zijn gemigreerd van Argeweb Hosted Exchange naar Microsoft Office 365 Exchange.
Dit is Exchange Plan 1, 50 GB opslagruimte.
Het zijn in totaal 14 e-mailadressen, waarbij er 1 fataal mis gaat.
Elke PST heb ik gebackupd en geimporteerd op de nieuwe omgeving.
Backup -> Nieuw profiel in Outlook maken -> Aanmelden met mailadres nieuwe omgeving -> PST Importeren
De PST waar het over gaat is 26 GB groot, met meer dan 500 folders.
Het exacte getal folders weet ik niet, maar het is een fors bestand.
Het probleem is dat de PST niet volledig wordt geüpload, deze bleef haken op 8 GB.
Outlook geeft dan aan 'Deze map is bijgewerkt'.
Vaak, maar niet altijd, als ik op een map klik die nog niet geupload is, start deze als ik op de map klik.
Daarom een scriptje gemaakt die alle mappen eenmaal aanklikt, inmiddels zit ik 10 GB, van de 26 GB.
Dit lijkt ook niet goed te werken.
De PST lijkt correct lokaal, het formaat klopt, alleen wilt deze niet naar de online omgeving.
Ik heb bovenstaande uitgeprobeerd op 2 omgevingen;
Windows 7 met Outlook 2010 inclusief alle updates
Windows 10 met Outlook 2016 inclusief alle updates
Dit e-mailadres is zeer belangrijk voor de organisatie, ben er al 2 dagen mee bezig.
Heeft iemand de oplossing, of een duw in de juiste richting?
Hartelijk dank!