Ik heb een P4 1.4 + intel 850GB mamaplank
Het booten duurd zo verschikkelijk lang, vooral de bios komt ie heel moeilijk doorheen.
Nou heb ik windows2k al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, alle kaarten eruit, maar weinig helpt.
Alleen 1 ding hielp wel, geaarde stekkerdoos, met alle kaarten en me harde-schrijven los (behalve waarvan ik boot) en dan via het aan uit knopje aan de achterkant aan zetten... toen boote die in anderhalf minuut.
Ik snap er echt geen kloot meer van.
Ik dacht dat het aan het moederbord lag, maar het kan dus wel.. wat zo vreemd is.
Nieuwste drivers gebruik ik.. maar geen idee meer..
Zou het aan het moederbord liggen?
Hieronder lijstje met wat er in kast zit.. misschien dat iemand een conflict ofzo weet?
P4 1.4 Ghz
intel 850GB
4 * 64 rdramm
maxtor 60 gig. (7200) ata 100 + kabel
maxtor 40 gig. (5400)
maxtor 20 gig. (7200) ata 100 + kabel
Asus Geforce2 MX
Initio scsi kaart
3com 10/100
Creative live 1024
Plextor 40 max (scsi)
Plextor 12/3/32 (scsi)
300 watt voeding
Alvast bedankt..
Het booten duurd zo verschikkelijk lang, vooral de bios komt ie heel moeilijk doorheen.
Nou heb ik windows2k al meerdere keren opnieuw geinstalleerd, alle kaarten eruit, maar weinig helpt.
Alleen 1 ding hielp wel, geaarde stekkerdoos, met alle kaarten en me harde-schrijven los (behalve waarvan ik boot) en dan via het aan uit knopje aan de achterkant aan zetten... toen boote die in anderhalf minuut.
Ik snap er echt geen kloot meer van.
Ik dacht dat het aan het moederbord lag, maar het kan dus wel.. wat zo vreemd is.
Nieuwste drivers gebruik ik.. maar geen idee meer..
Zou het aan het moederbord liggen?
Hieronder lijstje met wat er in kast zit.. misschien dat iemand een conflict ofzo weet?
P4 1.4 Ghz
intel 850GB
4 * 64 rdramm
maxtor 60 gig. (7200) ata 100 + kabel
maxtor 40 gig. (5400)
maxtor 20 gig. (7200) ata 100 + kabel
Asus Geforce2 MX
Initio scsi kaart
3com 10/100
Creative live 1024
Plextor 40 max (scsi)
Plextor 12/3/32 (scsi)