Dat is inderdaad iets dat je zelf alleen kan bepalen.
De 750D heeft een nieuwere sensor, alhoewel deze weinig bijzonder lijkt en slechts een klein stapje vooruit op de oude 18MP sensor van de 700D. Die 18MP sensor is geïntroduceerd in 2009 (in de 7D), en was toen al vrij matig, ik ben zelf niet kapot van de output van daarvan. Hoge ISOs (> 800) zijn zeer matig op de 18MP sensor van de 700D.
Verder heeft de 750D het AF systeem van de 7D (maar dan minus een aantal functies), en heeft de 700D het AF systeem van de 40D/50D/60D, wat minder focuspunten heeft, maar die wel allemaal betrouwbaar zijn. Het AF systeem van de 7D gaf (in ieder geval in de 70D, ik weet niet of ze er nog iets aan gedaan hebben voor de 750D) wat problemen in combinatie met lenzen die f2.8 of lichtsterker waren en het middelste punt. Ook op de 7D was dat AF systeem wat notoir in combinatie met bursten; één shot in focus, de volgende niet. Maar voor het 9-punts AF systeem uit de 700D is het tracken weer minder goed, vooral omdat er gewoon wat weinig punten zijn.
Over het algemeen is de 750D wel een incrementele vooruitgang, maar of dat die 100 euro extra waard is... ik kan niet in jouw portemonnee kijken, dus dat zul je zelf moeten bepalen.