• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 02:16
Ik had tot nu toe een LG G2 en was hier zeer tevreden over. Ik zoek soortgelijke smartphone en zal dit 2de hands kopen. Bijgevolg is de keuze voor onderstaande types niet gebaseerd op de nieuwprijs. Ik ga ervan uit dat ik onderstaande voor ongeveer zelfde prijs kan kopen
Wat zouden jullie van onderstaande aanraden (volgorde van goed naar slecht als mogelijk) voor normaal surfgedrag, geen games, goede en makkelijk foto's nemen. Ervan uitgaande dat er bijna geen prijsverschil zal zijn.

- Moto G 4g (3de gen)
- LG G 2 waarschijnlijk G3
- samsung S5
- huawei P9 lite
- one plus one
- nexus 5

Hartelijk dank!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waar gaat je eigen voorkeur naar uit? Moet het uitbreidbaar geheugen hebben, wat voor battery, gorilla glass, welke type software etc. En wat is je budget?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoals Outerspace ook al aangeeft. Geef eens iets meer details betreft je wensen:
- Schermformaat
- Opslaggeheugen
- Budget
- Ram

Verder staan er al heel wat oude telefoons in je lijstje. Bijvoorbeeld de LG G2 en G3, Samsung Galaxy S5, OnePlus One en Nexus 5 krijgen allemaal geen update meer naar Nougat en blijven dus hangen op Marshmallow. Hiermee koop je dus nu al een verouderd apparaat.

De Moto G 4G zal waarschijnlijk ook geen updates meer ontvangen en de enige nieuwe smartphone in je lijstje is dus de Huawei P9 Lite.

Hoe ben je op dit lijstje gekomen?

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 27-09-2016 07:51 ]

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 02:16
Bedankt voor jullie reacties:
- Mijn budget draait rond de 150€ voor een 2dehands telefoon. Daarop is mijn keuze dus gebaseerd, daarom wat oudere toestellen die volgens mij nog wat jaartjes meekunnen maar inderdaad niet heel up to date zijn. Ik kies deze op basis van goede reviews en gebruikservaringen ,maar keuze blijft nog moeilijk.
- Schermformaat mag vrij groot zijn, LG G2 was al niet zo klein, maar hoeft ook niet overdreven te zijn
- Opslag geheugen 16GB met voorkeur 32GB
- Batterij moet 1 dag kunnen meegaan bij normaal gebruik
- Ik ben wel android gericht, maar hoeft niet, vooral gebruiksgemak telt

Hopelijk helpt dit al wat beter

Bedankt