Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soni
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-08 00:19
Beste Tweakers,

Bij voorbaat excuses mocht ik mijn vraag in het verkeerde forum stellen.

Ik ben aan het overwegen om eventueel deze laptop https://tweakers.net/pric...510-15isk-80sr00fcmh.html te bestellen (naar aanleiding van de komende LBBG Oktober 2016). Ik ben woonachtig in Madrid en het is me nog niet gelukt deze uitvoering lokaal te vinden (ook niet via Lenovo Spanje). Iemand tips of ervaring met internationaal bestellen (Coolblue bezorgt alleen in NL en BE)?

B.v.d. :)

Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241

Beste antwoord (via Soni op 29-09-2016 18:38)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het bestellen via Ebay gaat wel gewoon internationaal, dat werkt prima. Er zijn meerdere topics te vinden in Shopping Forum over de ervaringen met bestellen in het buitenland.

Coolblue bezorgt op dit moment inderdaad in NL en BE. Maar mocht jij natuurlijk familie hebben, dan zouden zij het pakket kunnen doorsturen. Let wel op, hoogstwaarschijnlijk dien je dan importkosten te betalen als het Spanje in moet (die moet je ook via Ebay betalen als het om grote bedragen gaat).

Je zou via http://www.lenovo.com/es/es/ kunnen kijken of er een reseller is in Spanje. Ik verwacht van wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 27-09-2016 01:46 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Het bestellen via Ebay gaat wel gewoon internationaal, dat werkt prima. Er zijn meerdere topics te vinden in Shopping Forum over de ervaringen met bestellen in het buitenland.

Coolblue bezorgt op dit moment inderdaad in NL en BE. Maar mocht jij natuurlijk familie hebben, dan zouden zij het pakket kunnen doorsturen. Let wel op, hoogstwaarschijnlijk dien je dan importkosten te betalen als het Spanje in moet (die moet je ook via Ebay betalen als het om grote bedragen gaat).

Je zou via http://www.lenovo.com/es/es/ kunnen kijken of er een reseller is in Spanje. Ik verwacht van wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 27-09-2016 01:46 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Outerspace schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 01:45:Coolblue bezorgt op dit moment inderdaad in NL en BE. Maar mocht jij natuurlijk familie hebben, dan zouden zij het pakket kunnen doorsturen. Let wel op, hoogstwaarschijnlijk dien je dan importkosten te betalen als het Spanje in moet (die moet je ook via Ebay betalen als het om grote bedragen gaat).
Moet je importkosten betalen als je vanuit NL naar Spanje stuurt?
Andersom hoeft dit ook niet.. :?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

True schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 01:55:
[...]

Moet je importkosten betalen als je vanuit NL naar Spanje stuurt?
Andersom hoeft dit ook niet.. :?
Je hebt gelijk, I stand corrected: https://m.dutycalculator....hen-importing-into-Spain/

• Soni
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-08 00:19
Outerspace schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 01:45:

Beste Outerspace, bedankt voor je tips d:)b

De bewuste uitvoering van dit model, 80SR00FCMH (met 1x 256GB SSD) ben ik helaas niet tegengekomen op Ebay.

Bestellen via Coolblue en laten doorsturen is inderdaad een optie.

Ik ben deze uitvoering helaas niet tegengekomen op de Spaanse Lenovo site; in de 510 lijn, alleen uitvoeringen tot 14inch onder de naam 510S en in de 500 lijn, alleen uitvoeringen met HDD of SSHD, geen DDR4 en geen Nvidia gpu. Ik heb een berichtje gestuurd naar de klantenservice, ben benieuwd.

Zomaar voor mijn eigen begrip, ik zie dat deze uitvoering ook op de NL Lenovo site niet wordt aangeboden, ik begrijp dat resellers dus uitvoeringen mogen wijzigingen?

Nogmaals bedankt voor de tips :)

Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241