Opslagmedium Spotify met bluetooth/wifi voor in de auto

Pagina: 1
Acties:

• Kjeld90
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-05-2024
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een betaalbaar alternatief om muziek van spotify offline te streamen naar mijn autoradio via bluetooth.

Nu doe ik dit via mijn Iphone, maar om daar alles offline op te zetten, kost teveel opslagruimte. Mijn kennis van apparatuur is ook niet echt toereikend genoeg om een alternatief te verzinnen. Zelf kwam ik niet veel verder dan een iPod Touch, maar daar betaal je voor 64gb al snel 300+ euro.

Wil er graag zoveel mogelijk muziek via spotify offline kunnen opslaan, dus als jullie tips en ideeën hebben, hoor ik het graag. Ook lijkt het me handig als het oplaadbaar is via usb, dan kan ik iig tijdens het rijden opladen.

Alvast bedankt!!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kjeld90 schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:54:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een betaalbaar alternatief om muziek van spotify offline te streamen naar mijn autoradio via bluetooth.

Nu doe ik dit via mijn Iphone, maar om daar alles offline op te zetten, kost teveel opslagruimte. Mijn kennis van apparatuur is ook niet echt toereikend genoeg om een alternatief te verzinnen. Zelf kwam ik niet veel verder dan een iPod Touch, maar daar betaal je voor 64gb al snel 300+ euro.

Wil er graag zoveel mogelijk muziek via spotify offline kunnen opslaan, dus als jullie tips en ideeën hebben, hoor ik het graag. Ook lijkt het me handig als het oplaadbaar is via usb, dan kan ik iig tijdens het rijden opladen.

Alvast bedankt!!
Goedkoop android telefoontje met extra sd kaart?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Kjeld90
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-05-2024
Switchie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:03:
[...]

Goedkoop android telefoontje met extra sd kaart?
Soms kan de oplossing zo simpel zijn, dat je hem zelf niet ziet.
Top idee, ga het uitproberen ;)

• Twanne
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-08-2025
anders een Raspberry Pi met bluetooth dongle en externe schijf (of grote usb stick ;) ).
Is wel wat meer DIY en minder plug and play, hangt er dus maar van af of je graag knutelt :p