Naast het verhaal van de vakantie per foto te vertellen ook nog onderstaande foto's kunnen maken.
1]

2]

3]
1]
2]
3]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Gumball schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:57:
Harde schaduwen vind ik niet zo mooi.
Bij foto 1 stoort de schaduw van de onzichtbare bus aan de linkerkant.
Eigenlijk vind ik alleen de middelste foto mooi qua compositie. Hoewel het bankje wel wat meer mag knallen en het rooster wat stoort.
Die extra schaduw bij de brievenbus valt me nu pas op, al had me dat al eerder op moeten vallen. Volgende keer wat beter op letten. Het bankje kan ik natuurlijk wat harder laten knallen door PS en ook dat rooster is weg te krijgen. Natuurlijk pas ik het contrast en de belichting aan en nog wat dingen zoals de schaduwen wat oplichten of juist donkerder maken, maar daar hou ik het meestal bij en probeer het zo natuurlijk mogelijk eruit te laten zien.g0tanks schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:59:
Middelste is de leukste, maar het overlappend rooster en de afgeknipte schaduw vind ik erg storend.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq