Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Vreemd...

Ik gebruik de SplenDO TODO-app op mijn Sony Android telefoon. Gesynced met mijn gmail account.

Nu zijn plots ongeveer 50 "todo tasks" verdwenen op de telefoon, maar ze staan wel nog onder mijn gmail account.

Bij mijn weten is er niks "raars" or "speciaals" gebeurd met de telefoon vandaag...

Ik ga ze morgen vanuit gmail terug in brengn op telefoon, maar zou toch graag uitvissen wat er precies gebeurd is. Iemand die een idee heeft?

Dank!

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Alle reacties

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:07

Croga

The Unreasonable Man

Wellicht zijn ze uit het tijds-venster gevallen? Normaal synched je telefoon maar een beperkte periode....

• demichel
Croga schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:25:
Wellicht zijn ze uit het tijds-venster gevallen? Normaal synched je telefoon maar een beperkte periode....
Mmm, denk het niet. Er zijn "todo" items die veel ouder zijn dan die die verdwenen zijn, en die staan er nog in.

Hoe stel je zo'n "window" in?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• demichel
UPDATE... ondertussen al een aanwijzing. Blijkt dat "net nu" het geheugen van mijn telefoon vrijwel volgelopen is... zal er wel wat mee te maken hebben.

Nu vraag ik me af hoe die 32 gig plots allemaal opgebruikt zijn... eens een diagnostic tool installeren waar al die schijfruimte naar toe gaat.

UPDATE2... Blijkbaar waren mijn podcasts "out of control"... Opgeruimd nu. Dus voldoende opslagruimte beschikbaar.

Blijkbaar werden de oudste "todo's" gewist.

Nu heb ik de situatie waar de todo's op mijn gmail staan maar niet meer op telefoon. Hoe kan ik die "terug syncen naar de telefoon"? In de opties vind ik alvast weinig bruikbaars hiervoor. Iemand een idee? Is alvast een goeie test voor backup & recovery :)

[ Voor 41% gewijzigd door demichel op 26-09-2016 20:38 ]

• rens-br
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
demichel schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:54:
Nu heb ik de situatie waar de todo's op mijn gmail staan maar niet meer op telefoon. Hoe kan ik die "terug syncen naar de telefoon"? In de opties vind ik alvast weinig bruikbaars hiervoor. Iemand een idee? Is alvast een goeie test voor backup & recovery :)
Ik ken de app zelf niet, maar waarschijnlijk is het al voldoende om het account een keer te verwijderen en vervolgens weer terug te zetten.