Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is met name bedoelt om Warcraft Legion op te spelen; ik wil hierbij het systeem zodanig samenstellen dat ik dat zeker een jaar of 4 probleemloos kan doen zonder te upgraden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs is 1100 all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een simpel toetsenbord en een razer naga en een razer Tartarus verder een samsung beeldscherm 1920x1080. Dit volstaat voor mij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De configuratie die ik heb gekozen zou moeten volstaan; ik gebruik 1 monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
merk interesseert me weinig; kwaliteit is het belangrijkst
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een beetje stille pc zou fijn zijn maar aangezien ik meestal alleen op de kamer zit maakt het weinig uit. Wel zou het fijn zijn als het systeem goed draait als het wat warmer is buiten (en dus ook binnen)
Ga je overklokken?
Nee, heb er geen verstand van maar lijkt me geen goed idee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht (en hoop op) advies of het systeem wat ik heb gekozen een beetje logisch is. Is het toekomstbestendig. Ik ga het systeem laten bouwen (ik heb dit systeem op een anders site samengesteld en vervolgens hier geprobeerd te reproduceren; de videokaart (die hier geen prijs heeft) zal denk ik zo'n 350 euro kosten. Met name op het gebied van koeling(ik heb nu de standaard gekozen) vraag ik me af of ik wat anders moet nemen.
De PC is met name bedoelt om Warcraft Legion op te spelen; ik wil hierbij het systeem zodanig samenstellen dat ik dat zeker een jaar of 4 probleemloos kan doen zonder te upgraden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs is 1100 all in
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een simpel toetsenbord en een razer naga en een razer Tartarus verder een samsung beeldscherm 1920x1080. Dit volstaat voor mij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De configuratie die ik heb gekozen zou moeten volstaan; ik gebruik 1 monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
merk interesseert me weinig; kwaliteit is het belangrijkst
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een beetje stille pc zou fijn zijn maar aangezien ik meestal alleen op de kamer zit maakt het weinig uit. Wel zou het fijn zijn als het systeem goed draait als het wat warmer is buiten (en dus ook binnen)
Ga je overklokken?
Nee, heb er geen verstand van maar lijkt me geen goed idee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht (en hoop op) advies of het systeem wat ik heb gekozen een beetje logisch is. Is het toekomstbestendig. Ik ga het systeem laten bouwen (ik heb dit systeem op een anders site samengesteld en vervolgens hier geprobeerd te reproduceren; de videokaart (die hier geen prijs heeft) zal denk ik zo'n 350 euro kosten. Met name op het gebied van koeling(ik heb nu de standaard gekozen) vraag ik me af of ik wat anders moet nemen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 316,- | € 316,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 1060 6GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Sharkoon VG4-W Groen | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M1A2666C16 | € 87,75 | € 87,75 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 16,80 | € 16,80 |
| 1 | Corsair VS550 | € 53,- | € 53,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,50 | |