Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office en poker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 800e
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag in de toekomst een 4k monitor kopen (misschien kan ik hier ook al wat advies over krijgen?32inch+)
Heb nu 2 monitoren die er eerst op gaan en later 1x 4k monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat naar een i5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelle SDD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb eerder topic gestart die ik door werk druk en vakanitie heb laten liggen( mijn excuses).
Nu heb ik op het forum al aardig wat door gelezen, maar er is tegenwoordig zoveel. Kom er zelf niet meer uit. Wil graag dat het systeem voor de komende jaren goed is, en misschien dat me zoon over een +--jaar nog wel wat games op kan spelen.
Heb zelf een lijstje emaakt/gestolen van andere topic, nu weet ik dat deze video kaart geen 4k ondersteund maar welke kan ik het beste hier voor gebruiken?
Office en poker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 800e
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag in de toekomst een 4k monitor kopen (misschien kan ik hier ook al wat advies over krijgen?32inch+)
Heb nu 2 monitoren die er eerst op gaan en later 1x 4k monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat naar een i5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snelle SDD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb eerder topic gestart die ik door werk druk en vakanitie heb laten liggen( mijn excuses).
Nu heb ik op het forum al aardig wat door gelezen, maar er is tegenwoordig zoveel. Kom er zelf niet meer uit. Wil graag dat het systeem voor de komende jaren goed is, en misschien dat me zoon over een +--jaar nog wel wat games op kan spelen.
Heb zelf een lijstje emaakt/gestolen van andere topic, nu weet ik dat deze video kaart geen 4k ondersteund maar welke kan ik het beste hier voor gebruiken?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
1 | MSI H110M ECO | € 52,90 | € 52,90 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 3GT OC | € 228,95 | € 228,95 |
1 | Nanoxia Deep Silence 4 (White) | € 81,60 | € 81,60 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 35,50 | € 35,50 |
1 | Corsair CX450M | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 120,50 | € 120,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 750,39 |