Laptoptas/rugtas

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10-2023
Hey guys,

Nu ik een laptop heb, wil ik deze laptop dus stevig goed beschermen. Daarvoor heb ik begrepen om zo'n sleeve te hebben of zo'n hoes. Echter, ik zoek een laptop tas waar ik naast laptop, paar boeken en sowieso eten in zal stoppen en dat zal dus dan niet passen in zo'n laptoptas. En zo'n rugtas, ik zie er zoveel diverse rugtassen daarvoor dat ik niet meer weet welke ik moet nemen haha.

Ik vroeg me af of iemand ook zo'n tas heeft en dus benieuwd ben naar ervaringen. De prijs maakt op zich niet uit en via HP store heb ik ook studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Welke laptop gaat het?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:38

page404

Website says no

Ik kan je een The North Face Borealis aanbevelen. Mits je laptop niet groter is dan 15". Licht, ruim, veel vakjes.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:16
Ik heb vroeger op school de volgende rugzak van Targus gehad
http://www.targus.com/uk/classic-15-16-inches-backpack-black-cn600
Erg fijne rugzak, met een aparte zak (die er ook uit kan) om de laptop in te steken. Passen makkelijk 15" en 17" laptops in, plus nog een aantal boeken, broodtrommel, etui en andere spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ben zelf erg fan van Samsonite laptop rugtassen. Goede kwaliteit, goede service etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
Het gaat om de HP laptop, 15'6 inch.

Ik zie best wel wat diverse hp rugtassen, maar omdat ik niet van binnenkant weet weet ik eenmaal nou niet welke ruime tas is.

@op andere berichten:

Veel opties dus... Hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik heb zelf een rugtas van Osprey. >https://climbinggearrevie...ack-commuter-gear-review/
Vorig jaar voor een euro of 99 gekocht en geen spijt van. De tas zit goed op mijn rug, het laptop vak is groot genoeg voor mijn 15" laptop en heeft daarnaast ook nog een apart vak voor een tablet. Dan een 'main' vak waar ik prima mijn kabels en brooddoos/waterfles en papieren in kan doen. En dan heeft hij nog een vakje voor kleinere dingen. De rits van het laptop vak heeft een speciale coating en er is een regenhoes aanwezig.

Ze hebben inmiddels een nieuwe generatie welke iets groter is en waarbij de fietshelm haak iets beter zit. Osprey is een merk dat al langer rugzakken maakt welke goed doordacht zijn. Hun hiking rugzakken zijn ook geweldig :) Ja het kost iets maar dan heb je ook wat ;)

Edit: ik gebruik de tas veel, zowel op de fiets of mee in de auto. Soms pak ik ook wel de bus of trein en ook al heb ik een wat zwaardere laptop ik merk dat niet als ik da tas op mijn rug draag.

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel_Elessar op 27-09-2016 19:23 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Asakir
Het is niet zo dat ik extreem veel ruimte nodig heb, tis gewoon dat ik met de fiets en daarna met de OV vaak reis en daarnaast soms vaak vershoudbakjes met eten meeneem en uiteraard de laptop/boeken.

Moeilijk, weet nu eerlijk gezegd niet welke ik moet nemen :'(

Sowieso zal ik een sleeve halen, alsnog extra bscherming, maar ging mij meer om de tas zelf

[ Voor 15% gewijzigd door Asakir op 28-09-2016 16:47 ]

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
Ik heb vorig jaar de voorganger van deze gekocht:

https://www.thule.com/nl-...ort-2-_-tl_teed-217-black

Ben er erg tevreden over. Genoeg ruimte voor laptop + andere zooi en is erg stevig en comfortabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
PatrickPR schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:36:
Ik heb vroeger op school de volgende rugzak van Targus gehad
http://www.targus.com/uk/classic-15-16-inches-backpack-black-cn600
Erg fijne rugzak, met een aparte zak (die er ook uit kan) om de laptop in te steken. Passen makkelijk 15" en 17" laptops in, plus nog een aantal boeken, broodtrommel, etui en andere spullen.
Ik heb ook precies deze rugzak gehad gedurende mijn opleiding. Super fijne rugzak!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik ben een grote fan van Crumpler. Niet stuk te krijgen die tassen, behoorlijk waterdicht en ook goed tweedehands te vinden zodat ze wat betaalbaarder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien budget, maar ik kan je Case Logic aanraden. Ik heb nu een half jaar de Case Logic DLBP-114 in gebruik en vervoer daar vrijwel dagelijks een MacBook Pro 13" retina in met een iPad Air 2. Tas bevalt mij prima en ik kan er veel in kwijt, maar dat zal wel van je boeken afhangen.

De 16" variant van mijn tas zie ik staan voor 35 Case Logic DLBP-116 en daar kun je eigen geen buil aan vallen.

Ze verkopen Case Logic en een hoop andere tassen bij de MediaMarkt, ik zou dus eerst daar eens kijken als die in de buurt is en voelen/inspeteren alvorens ik een keuze maak.

Voor mijn 14.1" Medion laptop gebruik ik overigens een rugtas van de Action van 8.50 (Foto) Hier past belachelijk veel in en deze is ook uitgerust met een apart laptop vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Misschien is dit vloeken in de kerk 😳 maar IKEA verkoopt ze ook tegen een fractie van de prijs van merktassen. Ik gebruik ze al jaren voor mijn werk-pc. Kwaliteit is prima, looks wat minder, wat een voordeel kan zijn omdat het niet obvious is dat er een laptop in zit.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 02:37:
Misschien budget, maar ik kan je Case Logic aanraden. Ik heb nu een half jaar de Case Logic DLBP-114 in gebruik en vervoer daar vrijwel dagelijks een MacBook Pro 13" retina in met een iPad Air 2. Tas bevalt mij prima en ik kan er veel in kwijt, maar dat zal wel van je boeken afhangen.

De 16" variant van mijn tas zie ik staan voor 35 Case Logic DLBP-116 en daar kun je eigen geen buil aan vallen.

Ze verkopen Case Logic en een hoop andere tassen bij de MediaMarkt, ik zou dus eerst daar eens kijken als die in de buurt is en voelen/inspeteren alvorens ik een keuze maak.

Voor mijn 14.1" Medion laptop gebruik ik overigens een rugtas van de Action van 8.50 (Foto) Hier past belachelijk veel in en deze is ook uitgerust met een apart laptop vak.
Hey die Case Logic DLBP-116 lijkt me ook een chille tas. Dan snap ik eerlijk gezegd niet wat er dan zo verschil is bij anderen haha. Tis gewoon dat ik sowieso een sleeve zal halen en daar ontbreekt aldus een tas voor. Tis gewoon dat ik 2 a 3 boeken meeneem, laptop, pen/papier en uiteraard vershoudbakjes met eten of gewoon broodtrommel. Verder niks bijzonders
Boeryepes schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:40:
Misschien is dit vloeken in de kerk 😳 maar IKEA verkoopt ze ook tegen een fractie van de prijs van merktassen. Ik gebruik ze al jaren voor mijn werk-pc. Kwaliteit is prima, looks wat minder, wat een voordeel kan zijn omdat het niet obvious is dat er een laptop in zit.
Hmm, heb net op de website gekeken en die ziet er ook niet echt uit als een rugzak haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asakir
Hey guys,

Nu zit ik te denken aan welke sleeve het beste ik zal nemen?

Een Case Logic sleeve of zo'n HP spectrum sleeve/hoes? Heeft iemand ervaring van deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:24
Ik heb zelf een Osprey Cyber. Erg fijne rugzak en heeft een extra "tasje" waar je je adapters en kabeltjes in kan doen. Kan 'm niet zo snel meer terugvinden op de website van Osprey dus misschien is ie al uit de collectie.

Osprey Cyber rugzak
Osprey Cyber tasje
Pagina: 1