Nieuwe speaker kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceJimbo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-07 11:39
Mijn vraag

Ik moet andere en langere speaker kabels halen voor me home cinema set.
Zijn er bepaalde punten waar ik op moet letten als ik de kabels haal?
Heb namelijk niks geen verstand hier van en voor een leek lijkt het allemaal het zelfde

Relevante software en hardware die ik gebruik

Pioneer S-BD707T speakers

Wat ik al gevonden of geprobeerd

Heb natuurlijk wat gegoogled of ik wat kan vinden hier over maar het is zeer beperkt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 16:34

Hokkie

Hello

zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 6

Niet heel goed gezocht...Hier staat heel veel informatie van op internet.

Specifiek voor jouw situatie? Nee, maakt niets uit! Gewoon bij doe-het-zelf zaak een rol halen en die gebruiken.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoi,

ik zou zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 6 aanraden om eens door te nemene. Daarnaast zou je kunnen kijken bij https://www.manualslib.co...Bd707.html?page=17#manual hoe je de boel moet aansluiten. Als je niet veel eisen hebt, gewoon naar een winkel lopen die ouderwetse speakerkabels verkoopt. Die kan je mooi zelf op maat knippen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:02

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd is er een gehele topicreeks over dit onderwerp. Het heeft geen zin om dit topic op een zelfde reeks uit te laten lopen.

Tevens is alleen melden dat je wat hebt rond zitten neuzen op Google natuurlijk een makkelijke om neer te zetten. Informatie die over dit onderwerp te vinden is alles behalve zeer beperkt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.