Ik heb na wat sparen en overwegen een systeem samengesteld en zou hier graag een mening over willen hebben of dit allemaal past en of het eventueel goedkoper kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan er mee te gaan gamen(Warframe, Unturned, Battlefield) en er mijn VM's op te draaien. Ook wil ik er nog wel even op door kunnen draaien en de nieuwere games zonder problemen kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle benodigde randapperatuur en de schijfen(SSD en HDD).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk toch wel een I7 nodig te hebben voor mijn VM's zekre als ik ze tijdens het gamen zou willen draaien. Verder twijvel ik nog tussen een GTX 1060 en 1070(speel op een 1920x1200 beeldscherm).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch wel Intel en Nvidia omdat ik hier zelf betere ervaringen mee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een niet al te grote kast en siller is altijd fijner.
Ga je overklokken?
Ja (voor het gamen en om er uiteinddelijk meer plezier van te hebben als ik heb op den duur toch nog iets sneller zou willen hebben)
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb hieronder een lijstje samengesteld en zou graag willen weten of dit past en of het eventueel goedkoper kan. Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan er mee te gaan gamen(Warframe, Unturned, Battlefield) en er mijn VM's op te draaien. Ook wil ik er nog wel even op door kunnen draaien en de nieuwere games zonder problemen kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle benodigde randapperatuur en de schijfen(SSD en HDD).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk toch wel een I7 nodig te hebben voor mijn VM's zekre als ik ze tijdens het gamen zou willen draaien. Verder twijvel ik nog tussen een GTX 1060 en 1070(speel op een 1920x1200 beeldscherm).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch wel Intel en Nvidia omdat ik hier zelf betere ervaringen mee heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een niet al te grote kast en siller is altijd fijner.
Ga je overklokken?
Ja (voor het gamen en om er uiteinddelijk meer plezier van te hebben als ik heb op den duur toch nog iets sneller zou willen hebben)
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb hieronder een lijstje samengesteld en zou graag willen weten of dit past en of het eventueel goedkoper kan. Alvast bedankt
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
1 | Asus Z170-A | € 145,95 | € 145,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC | € 455,50 | € 455,50 |
1 | Cooler Master N400 KKN1 | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.164,25 |