Beste Tweakeraars, ik heb afgelopen weken weer wat filmpjes van mijn GoPro op mijn laptop (Probook 430 G1) bewerkt, echter duurt dit het converteren van de clips dan erg lang en loopt voor mijn gevoel de laptop dan echt op z'n laatste pootjes. Daarom ben ik op zoek naar een desktop die dit wel kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral GoPro-filmpjes bewerken, verder is mijn huidige laptop nog vlot zat om de andere dagelijkse taken uit te voeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De beste prijs/kwaliteit verhouding
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een beeldscherm staan die ik zal blijven gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten lijken mij voldoende, ik heb verder niet echt eisen. De filmpjes worden naar een NAS geupload dus een grote harde schijf is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar niet stuk gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een systeem hebben dat niet irritant aanwezig is, een beetje geluid is geen probleem.
Ga je overklokken?
Nee, daar zie ik het nut niet van in.
Wat verwacht je van ons?
Een dubbel-check of ik de juist componenten heb geselecteerd en een advies over de kast waar alles in mag.
Hier mijn lijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral GoPro-filmpjes bewerken, verder is mijn huidige laptop nog vlot zat om de andere dagelijkse taken uit te voeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De beste prijs/kwaliteit verhouding
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een beeldscherm staan die ik zal blijven gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten lijken mij voldoende, ik heb verder niet echt eisen. De filmpjes worden naar een NAS geupload dus een grote harde schijf is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar niet stuk gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een systeem hebben dat niet irritant aanwezig is, een beetje geluid is geen probleem.
Ga je overklokken?
Nee, daar zie ik het nut niet van in.
Wat verwacht je van ons?
Een dubbel-check of ik de juist componenten heb geselecteerd en een advies over de kast waar alles in mag.
Hier mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Intel 600p 256GB | € 98,08 | € 98,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 526,43 | |
[ Voor 0% gewijzigd door steef2 op 26-09-2016 13:23 . Reden: lijst aangepast ]