Toon posts:

Rollercoaster Tycoon, Win2k, helllluuup

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, d'r zijn al wat topics hierover geweest maar dit is toch wat anders :)

Ik heb nu de originele RCT, versie 1.08.164,
alles werkt perfect onder Win2k, behalve het loaden van games :( saven kan gewoon, maar als ik wil loaden dan <poef>, hallo desktop.

Ik heb al de laatste patches gedownload, maar die willen allemaal niet installeren, dan zegt ie dat de game corrupt is. probleem is, ik heb de CD niet meer :( ik gebruik een zipje die ik ooit eens heb gemaakt van de game folder.

mn vraag is: bestaat er een 'andere' patch dan de officieele, of weet iemand een workaround. het liefst heb ik een dump van de registry keys van een 'goed geinstallde' RCT, zodat ik die hier kan importeren, gaarna mailen naar: lexx@echtwel.nl

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahahahahaha ik heb de cd niet meer :) zeker opgegeten door de hond :) ik had eerst ook illegale versie maar nu heb ik hem toch maar ff origineel gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

Heb ik ook gehad. Ik had toen een workaround verzonnen. Ik heb alleen geen idee meer wat. Volgens mij was het iets met de video modes.

Jammer dat ik je niet veel verder kan helpen....

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij gaat het wel goed als je dubbelklikt op het savegame bestand... (eerst ff zorgen dat die dan wordt geopend door RCT natuurlijk).