Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrjb
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-10-2024
Mijn vraag
Betreft Galaxy Young GT-S6310N. Android 4.1.2. Toestel is niet vooruit te branden. Is geroot en heb os opnieuw geinstalleerd. Alle overbodige apps verwijderd. Heeft niet geholpen.
Heeft het zin en is het mogelijk om tge updaten naar 4.4.2? Het betreft een toestel van T-Mobile.

Beste antwoord (via chrjb op 26-09-2016 16:46)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je telefoon is dan ook gewoon echt een low-budget model van 3 jaar oud. Het apparaat was al niet snel toen die uitkwam en wordt voor je gevoel dus ook steeds trager.

Als er een update voor het toestel is verschenen is het sowieso aan te raden om die te installeren. Maar ben bang dat het toestel gewoon niet veel sneller wordt, dan deze nu is.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je telefoon is dan ook gewoon echt een low-budget model van 3 jaar oud. Het apparaat was al niet snel toen die uitkwam en wordt voor je gevoel dus ook steeds trager.

Als er een update voor het toestel is verschenen is het sowieso aan te raden om die te installeren. Maar ben bang dat het toestel gewoon niet veel sneller wordt, dan deze nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrjb
Bedankt Rens. Ik ga proberen Jelly Bean 4.3 te pakken te krijgen. Ik neem aan dat die dan specifiek voor dit toestel moet zijn of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 12-09 12:58
chrjb schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:13:
Bedankt Rens. Ik ga proberen Jelly Bean 4.3 te pakken te krijgen. Ik neem aan dat die dan specifiek voor dit toestel moet zijn of maakt dat niet uit?
Alleen toestelspecifieke ROMs erop zetten!
Met zo'n vraag vermoedt ik dat je niet mega veel ervaring hiermee hebt (ook gezien de toestelkeuze), dus ik raad je aan om gewoon de update app die op het toestel zit (of via instellingen te benaderen is) te gebruiken.
Als die aangeeft dat er een update is zou ik die uitvoeren, anders blijft het op 4.1.2 steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrjb
Is voor mij ook ter lering en vermaak. Mocht ik resultaat van betekenis boeken dan laat ik het weten. Groeten Chris.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrjb
Ik heb geunroot, kingroot en purify verwijderd. Het systeem draait nu zoals het hoort. Ik heb de indruk dat
kingroot en purify de zaak te zwaar belastten.
Pagina: 1