Beste allen, ik heb voor mijn broertje inmiddels een gamepc samengesteld, echter wil ik deze samenstelling nog even voorleggen aan de tweakers community.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het totale budget is ongeveer 800-900 euro. Hier kan vanaf geweken worden, indien dit wel daadwerkelijk wat opbrengt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, op randapparatuur na zoals een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gaat hier over een medium gamepc. Vandaar de I5-6600, DDR4, SSD (250 GB is voldoende)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met goede argumenten sta ik open voor een ander merk. De videokaart is bij voorkeur een MSI NVIDIA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet direct.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of de build passend is en of ik de juiste keuzes heb gemaakt. Daarnaast zoek ik nog een videokaart voor deze build. Een MSI gaming 960 4G is eigenlijk voldoende voor mijn broertje, echter vraag ik mij af of een 1060 niet een betere (en meer toekomst bestendige) keuze is. Hierbij rekening gehouden met een budget van 800-900 euro waar wel iets rek in zit.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het totale budget is ongeveer 800-900 euro. Hier kan vanaf geweken worden, indien dit wel daadwerkelijk wat opbrengt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, op randapparatuur na zoals een monitor, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gaat hier over een medium gamepc. Vandaar de I5-6600, DDR4, SSD (250 GB is voldoende)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Met goede argumenten sta ik open voor een ander merk. De videokaart is bij voorkeur een MSI NVIDIA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet direct.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of de build passend is en of ik de juiste keuzes heb gemaakt. Daarnaast zoek ik nog een videokaart voor deze build. Een MSI gaming 960 4G is eigenlijk voldoende voor mijn broertje, echter vraag ik mij af of een 1060 niet een betere (en meer toekomst bestendige) keuze is. Hierbij rekening gehouden met een budget van 800-900 euro waar wel iets rek in zit.
Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 225,- | € 225,- |
1 | Asus H170-PRO/USB 3.1 | € 118,- | € 118,- |
1 | NZXT S340 Special Edition | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Cryorig M9i | € 24,99 | € 24,99 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 79,99 | € 79,99 |
1 | Corsair RM550x | € 94,80 | € 94,80 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,80 | € 88,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 717,53 |