Ik zoek een?
Processor, Moederbord, Geheugen en SSD schijf
Wat is je budget?
400-800 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor wil ik sowieso van Intel hebben. De rest van de hardware maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem is een AMD build. Dit wil ik graag ombouwen naar een Intel build.
Graag wil ik met het nieuwe systeem goed kunnen gamen op 1080. Momenteel lukt dit prima met mijn huidige setup, alleen loopt mijn CPU achter. Deze is vaak de bottleneck voor games zoals CS:GO. Dit spel wil ik stabiel op 300-400FPS kunnen spelen met het nieuwe systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem het volgende mee:
- PSU
- HDD
- Videokaart (MSI GTX 1070 Gaming).
Ga je overklokken?
Dit weet ik nog niet helemaal zeker.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan, en ik zit te twijfelen over de processoren en het moederbord. Graag wil ik CS:GO rond de 300-400fps kunnen spelen, wat met mijn videokaart goed mogelijk is. Deze topic dient meer als bevestiging, en om zeker te weten dat ik de juiste spullen koop
Mijn huidige setup is:
pricewatch: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
16GB geheugen (weet het merk niet)
750 watt voeding (weet het merk niet)
pricewatch: Gigabyte GA-890GPA-UD3H
1TB hdd
Het volgende had ik in gedachten voor het nieuwe systeem:
pricewatch: Gigabyte GA-B150M-D3H
pricewatch: Intel Core i7-6700 Boxed
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 2x
pricewatch: NZXT H440 New Edition Wit/Zwart
pricewatch: Samsung 750 EVO (retail) 250GB
Zouden jullie hier feedback op willen geven? Ik vraag mij namelijk af of ik hiermee het gewenste resultaat behaal. Alvast bedankt voor de moeite.
Processor, Moederbord, Geheugen en SSD schijf
Wat is je budget?
400-800 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De processor wil ik sowieso van Intel hebben. De rest van de hardware maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem is een AMD build. Dit wil ik graag ombouwen naar een Intel build.
Graag wil ik met het nieuwe systeem goed kunnen gamen op 1080. Momenteel lukt dit prima met mijn huidige setup, alleen loopt mijn CPU achter. Deze is vaak de bottleneck voor games zoals CS:GO. Dit spel wil ik stabiel op 300-400FPS kunnen spelen met het nieuwe systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem het volgende mee:
- PSU
- HDD
- Videokaart (MSI GTX 1070 Gaming).
Ga je overklokken?
Dit weet ik nog niet helemaal zeker.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan, en ik zit te twijfelen over de processoren en het moederbord. Graag wil ik CS:GO rond de 300-400fps kunnen spelen, wat met mijn videokaart goed mogelijk is. Deze topic dient meer als bevestiging, en om zeker te weten dat ik de juiste spullen koop
Mijn huidige setup is:
pricewatch: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition
16GB geheugen (weet het merk niet)
pricewatch: Gigabyte GA-890GPA-UD3H
1TB hdd
Het volgende had ik in gedachten voor het nieuwe systeem:
pricewatch: Gigabyte GA-B150M-D3H
pricewatch: Intel Core i7-6700 Boxed
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 2x
pricewatch: NZXT H440 New Edition Wit/Zwart
pricewatch: Samsung 750 EVO (retail) 250GB
Zouden jullie hier feedback op willen geven? Ik vraag mij namelijk af of ik hiermee het gewenste resultaat behaal. Alvast bedankt voor de moeite.