Toon posts:

Muis dood? :'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beste computer onderdeel is waarschijnlijk dood... ik heb/had een intellimouse explorer. Heb ze al tamelijk lang maar ik vraag mij af... how the fuck??
De muis valt uit... en jah... als je aant het spelen bent en je zit plots tegen de muur te lopen werkt het op de zenuwen.

Heeft iemand dit ook voorgehad... want ik heb echt geen zin om een nieuwe aan te schaffen ... maar ja...

Amen :'(

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Op wat voor ondergrond heb je hem liggen? Ik heb namelijk ook problemen met sommige muismatten, dan trekt naar één kant toe...

Verwijderd

Hoelang heb je dat dingetje? Want er zit een jaar garantie op(waarschijnlijk). Breng hem terug zou ik zo zeggen.
Probeer eens op een ps/2 poort te zetten of op een andere usb poort. Dan weet je in iedergeval dat het daar aan niet kan liggen.

Verwijderd

Gewoon garantie claimen. Tenminste dat zou ik doen.

Verwijderd

Topicstarter
Das de shit ... ben garantie kwijt... en er is geen garantie op de laser waarschijnlijk... komt gewoon omdat de muis altijd tegen het keyboard vliegt ;)

En ik heb nu 3 uur gezocht naar een connector... niets gevonde... Ik zal hem terugvragen aan m'n vriend dan maar he...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
zou het geen driverprobleem zijn ?

install hem es opnieuw..

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen driverprobleem... hij valt uit... het lampje stopt met branden...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

R.I.P.

Toch maar een muis met Ballen? Heb tot nu toe weinig goeds gehoord over optische muizen. zou ook nooit van mijn leven een ander muis willen dat ik nu heb... Dus in dat geval ken ik begrijpen hoe gehecht je kan raken aan een goeie muis. Het word JOU muis, en jou muis is je belangrijkste Tool van je PC. wees er zuinig op en geef hem veer liefde en aandscht..
Met deze gedachte ga ik mijn Razer wieltjes nu schoonmaken. heeft ie verdiend...

Veel suc6 met het vinden van een oplossing/nieuwe muis.

Verwijderd

Topicstarter
:'(

Amen to that bro.

Ik zal hem dan maar begraven he :'(

Verwijderd

Mischien nieuwe batterijen er in of zo :?
Ik weet niet of ie draadloos is ?

Verwijderd

mijn parkiet is vorige maand overleden :'( , na 12 jaar, dus die heeft het langer uitgehouden dan jou muis ;)

maarehhh, als je em nou eens openschroeft, en kijkt of er wat los zit ofzo :?

Verwijderd

gewoon de muis even uit elkaar halen, en schoonmaken.
zo heb ik ook mijn logitech weer gemaakt.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Als je hem allang hebt kun je wel een keer verwachten dat hij kaduuk gaat,ga je toch een nieuwe halen :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Kabel breukje misschien?? Wil namelijk ook nog wel eens voor komen en je usb poort levert wel genoeg spanning??
(kun je in windows 2000 wel zien)

Verwijderd

Ja, een vriend van me heeft dus ook 2 kapotte Explorers gehad, ik maar 1, daarna heb ik weer een Logitech gekocht.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
er is een led die altijd brandt en een die oplicht als je beweegt, als beide het niet meer doen is er eerder iets mis met de poort denk ik (of de kabelbreuk)

ik d8 dat daar heel veel garantie opzat, en als da ding nog niet zo lang op de markt is moet je toch je garantie kunnen krijgen denk ik

Verwijderd

Topicstarter
LOL iedereen replied hier met kuis ze uit maar ehm dat is wel onmogelijk met deze muis :)

Ik ga idd garantie claimen :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 15:51 schreef DeX het volgende:
R.I.P.

Toch maar een muis met Ballen? Heb tot nu toe weinig goeds gehoord over optische muizen. zou ook nooit van mijn leven een ander muis willen dat ik nu heb... Dus in dat geval ken ik begrijpen hoe gehecht je kan raken aan een goeie muis. Het word JOU muis, en jou muis is je belangrijkste Tool van je PC. wees er zuinig op en geef hem veer liefde en aandacht..
Met deze gedachte ga ik mijn Razer wieltjes nu schoonmaken. heeft ie verdiend...
!!!LOL!!!

Ga mijn muis ook maar weer schoonmaken denk ik :D

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Had je 'm maar geen rattegif moeten voeren... ;)

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

Koop gewoon een Logitech Mouseman Wheel Optical. Doet het goed en heb je lang plezier van. Doet ie het niet meer ruil je hem gewoon om, je hebt namelijk 5 jaar!!! :) garantie op deze muis.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op donderdag 28 juni 2001 15:12 schreef Shabby het volgende:
Probeer eens op een ps/2 poort te zetten of op een andere usb poort.
Duh!!! |:( Die kan niet op Ps2 (optisch weet je nog??? :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 00:32 schreef Shove_it999 het volgende:

[..]

Duh!!! |:( Die kan niet op Ps2 (optisch weet je nog??? :)
Een Optische muis kan wel op een PS/2 poort :)
Aleen het nadeel is:
Je krijgt minder reacties van je muis per seconde als je hem op de ps/2 aansluit. USB is dus prezieser

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op vrijdag 29 juni 2001 00:36 schreef jbalk het volgende:

[..]

Aleen het nadeel is:
Je krijgt minder reacties van je muis per seconde als je hem op de ps/2 aansluit. USB is dus prezieser
jah, maar ik merk eigenlijk geen verschil

Verwijderd

als het een draadloze is moet je misschien eens denken aan het vervangen van de batterijen :z

hehehehe

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op vrijdag 29 juni 2001 00:36 schreef jbalk het volgende:

[..]

Aleen het nadeel is:
M$ muizen (tenminste die ik heb) kan niet op ps2

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Gewoon even alle 195 onderdelen nameten. (Die ene chip met 278 pootjes is wel even lastig, maar als die kapot is kun je hem toch niet vervangen) :)

Nee, tenzij het iets 'obvious' is, kun je alleen nog hopen op medelijden van M$ :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 10:49 schreef Shove_it999 het volgende:
[..]
M$ muizen (tenminste die ik heb) kan niet op ps2
Bullshit! Alle MS muizen die ik heb gezien worden of standaard met PS/2 aansluiting geleverd, of met verloopstekkertje van USB->PS/2 (behalve die antieke COM dingen natuurlijk).

Verwijderd

Koop gewoon een nieuwe een aanrader is de DEXXA optical muis. Nu zeg :9~ DEXXA :? mooi niet maar het is een dochterbedrijf van Logitech of het is van Logitech. Ik heb hem nu al een 3/4 jaar en doet het nog perfect. En ze zijn 60 piek bij de Media Markt dus dan kan ik er twee *D kopen ipv 1 M$ optical Explorer :r .

En je kan gewoon de M$ driver gebruiken want die van DEXXA is niet erg best en die van Logitech ondersteunt maar 3 knoppen en een wheel. Terwijl er 4 knoppen en een wheel zijn.

Wees niet bang het zal geen miskoop zijn. >:)

En nog even wat het is een muis voor rechts en links-handigen. Dat is met Logitech of M$ niet het geval. Ik heb er geen profijt van maar het is wel een +-punt.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

als je probs hebt met de refreshrate op ps/2 is dit wel een leuk progje...
http://www.tweakfiles.com/input/ps2rate.html
maar, behandel je muis met respect, en hij zal goed voor je zijn, doe je dat niet, dan ehh.. niet?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
LOL :)

Maar ik heb ook zon Dexxa muis, maar soms tijdens een potje quaken/UT kapt ie er in ene mee.. Moet ik het stekkertje eruit halen en er opnieuw indoen.. vaag :?

Verder doet iet goed...
Pagina: 1