Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 21:14
Hoi,

Ik ben opzoek achter een deurbel me ingebouwde camera die via wifi werkt.
Momenteel heb ik de Ring gevonden maar andere merken vind ik niet meteen.
Het budget is max 300 euro, de deurbel moet niet compatibel zijn met een domotica systeem.

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Gadgets FTW!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:26
Stijnb_ schreef op maandag 26 september 2016 @ 06:20:
Hoi,

Het budget is max 300 euro, de deurbel moet niet compatibel zijn met een domotica systeem.
Techmoan op YouTube had volgens mij een paar reviews van dat soort apparaten staan. Misschien interessant om daar even te kijken.

Heb je je router trouwens vlakbij de deur staan? Dat is namelijk wel belangrijk...

• sunnybird
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-11 22:14
Doorbird wel duurder dan €300.
Succes met zoeken.

• Jochemd13
  • Laatst online: 29-11 12:19
Dacht dat dit soort dingen verboden zijn in Nederland, maar daar kan je zelf makkelijk achter komen ;)

Verwijderd

Jochemd13 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:52:
Dacht dat dit soort dingen verboden zijn in Nederland, maar daar kan je zelf makkelijk achter komen ;)
Hoezo zou dat verboden zijn?

• Jochemd13
  • Laatst online: 29-11 12:19
Geen idee, ooit ergens gelezen...

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Stijnb_ schreef op maandag 26 september 2016 @ 06:20:
Hoi,

Waarom wil je perse een deurbel die je niet aan de domotica kan hangen?
Collega van me heeft de Ring en is er lyrisch over. Werkt ook erg goed. De accu gaat ook lang mee.
Jochemd13 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:57:
[...]

Geen idee, ooit ergens gelezen...
Het lijkt me niet dat dit verboden is, zolang je maar niet merendeel de openbare weg opneemt.

Verder ben ik mezelf ook aan het oriënteren op een deurbel met camera/intercom functie. Ik houd dus dit topic even in de gaten.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Het is toch eigenlijk hetzelfde als een intercom, alleen dan met wifi. Zolang je de beelden niet zonder toestemming op internet publiceert is het oke.

Sorry voor offtopic, succes met zoeken nog ;)

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 21:14
Kecin schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:07:
[...]

Waarom wil je perse een deurbel die je niet aan de domotica kan hangen?
Collega van me heeft de Ring en is er lyrisch over. Werkt ook erg goed. De accu gaat ook lang mee.

[...]

Het lijkt me niet dat dit verboden is, zolang je maar niet merendeel de openbare weg opneemt.

Verder ben ik mezelf ook aan het oriënteren op een deurbel met camera/intercom functie. Ik houd dus dit topic even in de gaten.
Het is niet voor mij die deurbel, het is voor een vriend die heeft geen domotica systeem.
Ik heb het er gewoon bij geplaatst omdat het geen voorwaarde moet zijn dat de bel een domotica systeem ondersteund. :)

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Stijnb_ schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:17:
[...]

Het is niet voor mij die deurbel, het is voor een vriend die heeft geen domotica systeem.
Ik heb het er gewoon bij geplaatst omdat het geen voorwaarde moet zijn dat de bel een domotica systeem ondersteund. :)
Ah zo. Dan zou ik naar de Ring kijken. Super makkelijk te installeren en te bedienen met een smartphone. Geen uitgebreide hardware nodig wn het ding is niet extreem lomp.

Houd er wel rekening mee dat er abonnementskosten zijn wanneer je beelden in de cloud wil opslaan (dit kan voor zover ik weet niet lokaal).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1