Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hashtagxjulian
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-04 17:13
Hallo,

Ik heb reeds een 1440p monitor van BenQ aangeschaft: pricewatch: BenQ GW2765HE Zwart. Mijn eerste exemplaar had een dode pixel, dus deze heb ik terug gestuurd en op een andere webshop een ander exemplaar gekocht. Toen ik gister het nieuwe exemplaar aansloot, bleek deze ook een dode pixel te hebben. Nu weet ik niet of ik het nog een keer moet riskeren en weer een nieuw exemplaar kopen, of gewoon een andere monitor kopen. Ik wil dus graag advies van mijn mede-tweakers vragen.

Ik ben dus op zoek naar een 1440p monitor. Ik wil het liefste 27'' en IPS. Ik wil niet meer dan 400eu betalen. Ik had zelf de pricewatch: AOC Q2775PQU Zwart in gedachte. Ik vind de BenQ die ik nu heb precies goed voor wat ik nodig heb maar ik ben dus bang voor weer een monitor met een of meerdere dode pixels. Ik ben ook niet echt bekend met BenQ en weet daarom ook niet of hun qualiteit over het algemeen wel goed is. Ik had voor deze monitor een AOC monitor en daarom vind ik de q2775pqu wel een goede optie. Ik game vooral, maar ik ben niet van de professionele fps games. Ik vind het vooral belangrijk dat ik tijdens het gamen heel mooi beeld heb.

Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven want ik ben echt radeloos.

Mvg,
Julian

[ Voor 5% gewijzigd door Hashtagxjulian op 26-09-2016 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hashtagxjulian
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-04 17:13
Ik heb een beetje zitten nadenken en rekenen. Ik zit nu te twijfelen tussen de dell ultrasharp u2515h en de u2516d. Wat zou beter geschikt zijn voor mij?