Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTz MauMau
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Beste,

Ik heb een klein irritant probleem namelijk dat mijn Fractal Design R5 blackout window editie (side panel) een irritant geluid maakt.Waarschijnlijk is het paneel iets verbogen door en open en dicht maken van de case en door de trillen van de pc maakt hij zon irritant geluid. Het geluid gaat namelijk weg als ik er met mijn vinger op druk. Heeft iemand hetzelfde probleem? of weet iemand iets als oplossing?

mvg Maurits

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Trilt het glas/plastic of het metalen zijpaneel zelf? Bij de eerste, eventueel doorzichtige tape aan binnenzijde bevestigen. Bij het zijpaneel de goede kant weer op buigen. Gewoon goed kijken waar die net wel of niet contact maakt tijdens het trillen en zodanig buigen dat die altijd aansluit.

[ Voor 26% gewijzigd door ToFast op 26-09-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
iTz MauMau schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:16:
Beste,

Ik heb een klein irritant probleem namelijk dat mijn Fractal Design R5 blackout window editie (side panel) een irritant geluid maakt.Waarschijnlijk is het paneel iets verbogen door en open en dicht maken van de case en door de trillen van de pc maakt hij zon irritant geluid. Het geluid gaat namelijk weg als ik er met mijn vinger op druk. Heeft iemand hetzelfde probleem? of weet iemand iets als oplossing?

mvg Maurits
Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb jij inmiddels een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:29

rdejongjr

Gnome

haal een tochtstrip bij de action, zorgt voor een beetje druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bammette
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 10:32
Ik had ook dit probleem. Bij mij is het probleem weg als je de kast netjes met de twee schroefjes vastzet. Als je alleen de snelsluiter gebruikt blijft hij trillen.
Pagina: 1