Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marclar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 16:09
Hallo,
Gisteren een telefoontje voor mijn vrouw gekocht.
Mar hoe krijg kik kleine letters om naam in te voeren?
Hoe kan ik het geluid bij opstarten en afsluiten zachter zetten?
Bij invoeren van nieuw contact zie ik alleen maar invoeren mobiel, maar kan ik ook een THUIS nummer invoeren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten hier wel wat meer informatie en eigen initiatief. Leg aub duidelijk uit wat je aan het doen bent en wat je zelf al gevonden hebt om je probleem op te lossen. Zie ook De regels voor dit forum

Ondertussen verplaats ik je topic even naar het juiste subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
marclar schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:57:
Hallo,
Gisteren een telefoontje voor mijn vrouw gekocht.
Mar hoe krijg kik kleine letters om naam in te voeren?
Hoe kan ik het geluid bij opstarten en afsluiten zachter zetten?
Bij invoeren van nieuw contact zie ik alleen maar invoeren mobiel, maar kan ik ook een THUIS nummer invoeren?
Dit zijn wel erg beginnersvragen, maar goed, toevallig heb ik hier zo'n ding liggen dus vooruit.

1) Waarom zou je moeilijk doen..? Gewoon hoofdletters gebruiken, 'vroeger' hadden we niet anders. Wat maakt het uit...
Wil je het perse wel, dan moet je met dit telefoontje een hoop moeite doen:

Druk op een cijfertoets en dan helemaal naar recht met de cursor, Nieuw woord. Dat woord begint dan met een hoofdletter.

Hoop werk, ik ben daar te lui voor dus ik gebruik gewoon hoofdletters... Typt een stuk sneller. Het is maar een budgettelefoontje dit, en ouderwets met toetsen, het is niet anders...

2) Zoveel instellingen heeft deze telefoon niet... Je hebt vast niet alles zelf doorgelopen...

Profielen > Algemeen selecteren > Opties > Aanpassen > Pas het volume aan > Inschakeltoon

Je kunt dat geluidje bij aan/uitschakelen ook helemaal uitzetten:
Profielen > Algemeen selecteren > Opties > Aanpassen > Andere meldingstonen > Inschakeltoon > uit

3) Als ik een nieuw contact aanmaak dan krijg ik 3 velden te zien:
Naam
Mobiele telefoon
Thuisnummer

Mocht je die niet zien dan kun je doen wat we 'vroeger' deden, namelijk de naam aanpassen:
Ciske de Rat (Mobiel)
Ciske de Rat (Thuis)

Dus contacten in dat geval 2x invoeren.