Mijn vraag
Mijn pc draait windows 10 student edition. Dit is een gratis enterprise versie voor studenten. Deze blijft telkens freeze bij het minste geringste. al ben ik alleen maar een beetje aan het surfen. het gaat telkens fout. ik heb de pc al meerdere keren opnieuw schoon geïnstalleerd, echter blijf het probleem zich voordoen. Misschien dat iemand me kan helpen, want ik kom er zo niet uit. kan het zijn dat het aan mijn werkgeheugen ligt? deze hebben namelijk verschillenden latency als ik met niet vergis. Pc wil ook niet meer opnieuw opstarten van uit windows of normaal opstarten met de aanknop. ik moet eerst de pc aanzetten en dan de reset knop indrukken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Asrock 970 Extreme4
AMD FX-8350
Corsair Vengeance LP 2x 8GB DDR3 16GB DDR3 1866MHz geheugenmodule
Corsair Vengeance DDR3,1866-8GB KIT 1866MHz
Nvidia geforce gtx 760
Samsung ssd 850 evo
WD black 1tb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2x schone installatie
updates
toetsenborden (CNTRL+ALT+DEL werkte op eens niet meer en dan weer wel.)
Alvast bedankt!
Mijn pc draait windows 10 student edition. Dit is een gratis enterprise versie voor studenten. Deze blijft telkens freeze bij het minste geringste. al ben ik alleen maar een beetje aan het surfen. het gaat telkens fout. ik heb de pc al meerdere keren opnieuw schoon geïnstalleerd, echter blijf het probleem zich voordoen. Misschien dat iemand me kan helpen, want ik kom er zo niet uit. kan het zijn dat het aan mijn werkgeheugen ligt? deze hebben namelijk verschillenden latency als ik met niet vergis. Pc wil ook niet meer opnieuw opstarten van uit windows of normaal opstarten met de aanknop. ik moet eerst de pc aanzetten en dan de reset knop indrukken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Asrock 970 Extreme4
AMD FX-8350
Corsair Vengeance LP 2x 8GB DDR3 16GB DDR3 1866MHz geheugenmodule
Corsair Vengeance DDR3,1866-8GB KIT 1866MHz
Nvidia geforce gtx 760
Samsung ssd 850 evo
WD black 1tb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2x schone installatie
updates
toetsenborden (CNTRL+ALT+DEL werkte op eens niet meer en dan weer wel.)
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door Niggelll op 25-09-2016 14:43 ]