Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
Goede dag alle

Ik heb sinds eind 2013 een Sony Xperia Z
(jepp die aller eerste Z voor de Z1 die 5" groot is en een Snapdragon s4 heeft)
Na 2 jaar trouwen dienst heb ik voor het eerst gezecht ga nog 1 jaartje met hem door.. Hellaas zeg mijn screen protector (anti shatter film) wat anders.. Het zit nu namelijk compleet vol met krassen en soort van steen slag schade.
Nu heb ik zelf al wat lopen zoeken hoe en wat om te vervangen.. Maar kan nergens vinden waar ik originele film kan vinden. Ivm verwijderen van deze film verwijder ik ook de Sony logo en op achterkant de Xperia logo. Die wil ik terug hebben. Maar kan alleen van de z1 vinden en niet de Z.. Heeft iemand dit eerder al is vervangen en weet toevallig waar dit te koop is?
Nog even filmpje voor de duidelijkheid!

https://www.google.nl/url...g2=LWFXwluJEudc69TXg0eEKg

Beste antwoord (via TerrorDanny94 op 26-09-2016 17:53)

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 18:29

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Mother_lepard schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:21:
Tempered glass screen protector erop plaatsen. Dan heb je een mooie glazen beschermlaag die net zo voelt als het scherm zelf.
Dit zou ook mijn input zijn.

Ik heb zelf altijd sony gehad (S, Z1 Compact en nu Z5) en heb van de eerste twee allebei de keren de film na verloop van tijd vervangen. Origineel is het haast niet te vinden. De aftermarket glass protectors werken net zo goed als de originele film. In ieder geval qua beeldkwaliteit. Alleen gaan wel sneller kapot dan het origineel. Een kleine stuiter levert per definitie elke keer een gebarsten protector op. De plastic films die ik heb gehad zijn altijd triest geweest. Elke keer insluitingen en ze gaan erg kort mee.

Ik verwacht dat Sony de film origineel aan laat brengen in de productie / cleanroom. Zoiets vervangen zullen ze niet snel doen. Aangezien dat gewoon niet consistent netjes te doen is zonder een stofloze ruimte.

[ Voor 11% gewijzigd door Point.Flare op 26-09-2016 13:28 ]

Alle reacties

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Nee lastig te vinden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Je kunt ook stellen dat zelfs ook maar 10 euro en (onderzoeks / knutsel ) tijd in deze telefoon steken zonde is. Ik zou zelf gewoon die ASF's verwijderen en de telefoon zo gebruiken. Zolang er geen zandkorreltjes (broekzakken schoonhouden) bijkomen of sleutels heb je niet zo snel een krasje. En dan wel, zo erg is dat nu toch niet meer?

• TerrorDanny94
ToFast schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:37:
Nee lastig te vinden, maar ik begrijp wat je bedoelt. Je kunt ook stellen dat zelfs ook maar 10 euro en (onderzoeks / knutsel ) tijd in deze telefoon steken zonde is. Ik zou zelf gewoon die ASF's verwijderen en de telefoon zo gebruiken. Zolang er geen zandkorreltjes (broekzakken schoonhouden) bijkomen of sleutels heb je niet zo snel een krasje. En dan wel, zo erg is dat nu toch niet meer?
Ja had ik idd gelezen.. Buiten Sony gebruikt niemand zo film op zijn haar toestelen en werkt ook goed. Maar vind zelf ook leuk om zelf mee te klooie vind zelf ook niet waard om hem op te sturen om het te laten maken. Zeker omdat ik tijdens dit contract direct abboment kan weizigen naar abbo + mobiel. Misschien belletje wagen bij Sony?

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:19
Tempered glass screen protector erop plaatsen. Dan heb je een mooie glazen beschermlaag die net zo voelt als het scherm zelf.

Acties:
  • Beste antwoord

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 18:29

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Mother_lepard schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:21:

Ik heb zelf altijd sony gehad (S, Z1 Compact en nu Z5) en heb van de eerste twee allebei de keren de film na verloop van tijd vervangen. Origineel is het haast niet te vinden. De aftermarket glass protectors werken net zo goed als de originele film. In ieder geval qua beeldkwaliteit. Alleen gaan wel sneller kapot dan het origineel. Een kleine stuiter levert per definitie elke keer een gebarsten protector op. De plastic films die ik heb gehad zijn altijd triest geweest. Elke keer insluitingen en ze gaan erg kort mee.

Ik verwacht dat Sony de film origineel aan laat brengen in de productie / cleanroom. Zoiets vervangen zullen ze niet snel doen. Aangezien dat gewoon niet consistent netjes te doen is zonder een stofloze ruimte.

[ Voor 11% gewijzigd door Point.Flare op 26-09-2016 13:28 ]

• TerrorDanny94
Point.Flare schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:27:
[...]

Owke dan weet ik genoeg. In iedergeval bedankt.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Voor een stofloze ruimte hoef je niet veel moeite te doen, goed heette douche aanzetten tot er wat stoom hangt. Geen rond dwarrelend stof meer, plak je de screenprotector er meteen netjes op

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11 22:11
ik haalde van mijn xperia s na na een paar maanden ook die sony sticker eraf, en toen had ik opeens een veel mooier scherm wat nog aardig krasbestendig is ook, heb erna geen last gehad van krassen het is best hard glas.
Pagina: 1