Hallo tweakers,
Ik heb een iphone 6s met ios 10.0.1 (en sinds gister ook de update 10.0.2)
Ik zit met het volgende;
Whatsap kan ik maar blijven beantwoorden op me lockscreen (toegangsscherm) en dat wil ik uit hebben, maar ik wil wel berichten kunnen zien op me lockscreen als ik een bericht ontvang.
Wat heb ik al geprobeerd;
In instellingen/Touch ID en toegangscode/toegang bij vergrendeling alles uit gezet,helpt niet( ik kan gewoon versturen zonder unlocken)
Een herstart helpt ook niet
Een home+power reset ook niet,
iphone helemaal leeg en ios opnieuw herstelt met itunes en mijn backup er weer op (windows: shiftkey + herstellen) werkt ook niet.
icloud los gekoppeld en weer aangemeld, werkt ook niet.
Instellingen/berichtgeving/whatsapp/ heb ik alles aan staan,
Als ik daar "sta berichtgevingen toe' uit zet, zie ik geen meldingen meer (lochisch, maar dit is ter info dat het wel werkt op dat punt),
De optie 'op toegangsscherm' staat aan, want als je die uit zet zie je geen melding meer op toegangsscherm
En de 'meldingsstijl indien ontgrendeld' staat op stroken
Wat zie ik over het hoofd, ik krijg het niet beveiligd
ps. ik raak natuurlijk op dat moment niet de homeknop aan
fingerprint beveiliging staat aan, en ook alfanumeriek, mocht de vinger niet werken.
iemand het zelfde probleem, of juist niet?
Ik heb een iphone 6s met ios 10.0.1 (en sinds gister ook de update 10.0.2)
Ik zit met het volgende;
Whatsap kan ik maar blijven beantwoorden op me lockscreen (toegangsscherm) en dat wil ik uit hebben, maar ik wil wel berichten kunnen zien op me lockscreen als ik een bericht ontvang.
Wat heb ik al geprobeerd;
In instellingen/Touch ID en toegangscode/toegang bij vergrendeling alles uit gezet,helpt niet( ik kan gewoon versturen zonder unlocken)
Een herstart helpt ook niet
Een home+power reset ook niet,
iphone helemaal leeg en ios opnieuw herstelt met itunes en mijn backup er weer op (windows: shiftkey + herstellen) werkt ook niet.
icloud los gekoppeld en weer aangemeld, werkt ook niet.
Instellingen/berichtgeving/whatsapp/ heb ik alles aan staan,
Als ik daar "sta berichtgevingen toe' uit zet, zie ik geen meldingen meer (lochisch, maar dit is ter info dat het wel werkt op dat punt),
De optie 'op toegangsscherm' staat aan, want als je die uit zet zie je geen melding meer op toegangsscherm
En de 'meldingsstijl indien ontgrendeld' staat op stroken
Wat zie ik over het hoofd, ik krijg het niet beveiligd
ps. ik raak natuurlijk op dat moment niet de homeknop aan
fingerprint beveiliging staat aan, en ook alfanumeriek, mocht de vinger niet werken.
iemand het zelfde probleem, of juist niet?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd