They made me do it.
Verwijderd
een keer het ip vrijgeven/vernieuwen.
laat ook eens een ping doorlopen en kijk of de verbinding ook daadwerkelijk weggaat op zo'n moment of enkel internet explorer ermee kapt.
laat ook eens een ping doorlopen en kijk of de verbinding ook daadwerkelijk weggaat op zo'n moment of enkel internet explorer ermee kapt.
ip vrijgeven/vernieuwen hielp verleden keer niet, maar ik zal het volgende keer het nog een keer proberen en ook dat pingenOp donderdag 28 juni 2001 14:50 schreef Chellosupport het volgende:
een keer het ip vrijgeven/vernieuwen.
They made me do it.
heb ik ook, als ik bij mn vaders comp een game opstart, gaat de verbinding weg, hij is de server, bij mezelf kan ik wel gewoon via internet gamen 
heel raar, ip vrijgeven en vernieuwen helpt niet. bij mij iig niet
heel raar, ip vrijgeven en vernieuwen helpt niet. bij mij iig niet
Heb eens iets dergelijks gehad met het kijken van dvd's bleek aan een driver van 3com te liggen ff die driver weggooien en het werkt als een trein.
wekke driver moet ik dan gaan gebruiken?
opnieuw installeren kank nie, staan dur gewoon andere bij de 3com site?
opnieuw installeren kank nie, staan dur gewoon andere bij de 3com site?
In het begin had ik ook dat soort probs, die 3 com werkte niet lekker, zit nu een Intel Pro 100+ in. Loopt al tijden als een trein.
Verwijderd
Is niet alleen bij die 3com netwerk kaarten bij mij gebeurt het ook vaak zat en bij andere gasten ook.
Pagina: 1