Chello doet raar!

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Soms als ik een tijdje zit te internetten kapt de verbinding er ineens mee. Maar als ik de computer weer opnieuw opstart doet hij het weer. Wat kan ik hier aan doen?

They made me do it.

Verwijderd

een keer het ip vrijgeven/vernieuwen.

laat ook eens een ping doorlopen en kijk of de verbinding ook daadwerkelijk weggaat op zo'n moment of enkel internet explorer ermee kapt.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 14:50 schreef Chellosupport het volgende:
een keer het ip vrijgeven/vernieuwen.

laat ook eens een ping doorlopen en kijk of de verbinding ook daadwerkelijk weggaat op zo'n moment of enkel internet explorer ermee kapt.
ip vrijgeven/vernieuwen hielp verleden keer niet, maar ik zal het volgende keer het nog een keer proberen en ook dat pingen

They made me do it.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
heb ik ook, als ik bij mn vaders comp een game opstart, gaat de verbinding weg, hij is de server, bij mezelf kan ik wel gewoon via internet gamen :?
heel raar, ip vrijgeven en vernieuwen helpt niet. bij mij iig niet :(

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Heb eens iets dergelijks gehad met het kijken van dvd's bleek aan een driver van 3com te liggen ff die driver weggooien en het werkt als een trein.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
wekke driver moet ik dan gaan gebruiken?
opnieuw installeren kank nie, staan dur gewoon andere bij de 3com site?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

In het begin had ik ook dat soort probs, die 3 com werkte niet lekker, zit nu een Intel Pro 100+ in. Loopt al tijden als een trein.

Verwijderd

Is niet alleen bij die 3com netwerk kaarten bij mij gebeurt het ook vaak zat en bij andere gasten ook.
Pagina: 1