Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-07 14:44
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een smartphone voor dagelijks gebruiken en het kijken van video's. Mijn budget is maximaal 400€.
Ik wil graag dat het toestel een mooi scherm heeft en snel is.
Met deze eisen kwam ik bij de g4 terecht, en zag dat de reviews hiervan erg verschillend waren. Veel reviews, ook op tweakers, zijn van 2015. Nu dat het toestel flink in prijs gedaald is vraag ik me af of het nu beter is qua price/performance.

Niet al te relevant, maar ik stap over van een galaxy s3 i9300.

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb zelf de LG G4 en het is nog steeds een erg goed toestel, zeker nu de prijs gedaald is. Je hebt een goede camera, snelheid is prima in orde en qua functies en mogelijkheden ontbreekt het eigenlijk aan niets. Ik verwacht dat Nougat nog wel zal verschijnen voor de LG G4, maar LG heeft hierover nog niets losgelaten.

Een andere optie is de Honor 8, die kost rond de 400 euro, ook een interessant toestel met goed beeldscherm.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shooter12wow
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-07 14:44
Steeffoon schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:32:
Ik heb zelf de LG G4 en het is nog steeds een erg goed toestel, zeker nu de prijs gedaald is. Je hebt een goede camera, snelheid is prima in orde en qua functies en mogelijkheden ontbreekt het eigenlijk aan niets. Ik verwacht dat Nougat nog wel zal verschijnen voor de LG G4, maar LG heeft hierover nog niets losgelaten.

Een andere optie is de Honor 8, die kost rond de 400 euro, ook een interessant toestel met goed beeldscherm.
Dank voor de reactie, wat zou een reden kunnen zijn om voor de Honor 8 te gaan inplaats van de G4?

Ik gebruik mijn smartphone eigenlijk alleen maar voor web browsing, video's kijken en appen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevandijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 15:11
dit zou eigenlijk in MAA horen maar goed. ik zou voor €350 direct voor de oneplus 3 gaan. doet alle basis dingen erg goed. een echte flagship killer. heeft een stuk betere specs dan de lg g4, en ook een stuk langere software support. tevens is de bijna stock android voor mij in ieder geval een hele grote +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, aankoopadvies hoort in MAA. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen, want we hebben wat meer informatie en eigen initiatief van je nodig. Bij het openen van een topic in MAA krijg je een template voor je neus, gebruik die en stel daarbij specifieke vragen. Dan kunnen we je veel beter helpen. Dit topic gaat dus dicht.

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 25-09-2016 12:17 ]

Dit topic is gesloten.