Review gekregen zonder transactie

Pagina: 1
Acties:
  • 734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Van tweaker Omni heb ik een negatieve review gekregen. Het object is echter aan iemand anders buiten V&A om verkocht.

Zou deze review verwijderd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Dat je aan iemand buiten Tweakers om verkocht hebt lijkt juist de hele reden van deze review. Zou lekker zijn als die dan verwijderd kon worden voor je... Ik vind het in ieder geval fijn om te weten dat jij je niet aan je woord houdt. Tenzij de reviewer liegt, maar daar schrijf je niets over.

Maar voel je niet aangevallen hoor, je bent niet de enige die zijn afspraken niet nakomt. Het begint hier steeds vaker op Marktplaats te lijken qua onbetrouwbaarheid van verkopers... En juist daarom vind ik dat deze review moet blijven staan. Mits je kunt aantonen dat de reviewer liegt.

[ Voor 22% gewijzigd door kesj op 25-09-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De computer stond ook elders aangeboden, die persoon wou hem compleet hebben en kwam hem dezelfde avond nog ophalen wat mij goed uitkwam, omdat ik vrij druk was die periode.
Ik hoef verder niet in details te treden, dat wil ik best met een mod doen overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Tekenend dat je een topic plaatst in plaats van de zaak proberen onderling op te lossen en excuses aan te bieden. Ik ben het dan ook oneens met het verwijderen van de m.i. terechte negatieve review.

Ik sta nog steeds 100% achter mijn woorden en ik wil mijn medetweakers graag op deze wijze behoeden voor teleurstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM bekeken. Er is duidelijk een overeenkomst tussen jullie beiden. xPhantom geeft letterlijk aan "Exclusief verzendkosten ga ik hiermee akkoord.". Je hebt dus een leverplicht en je kan de overeenkomst niet zomaar verbreken zonder overleg. De beoordeling van Omni is dus valide en ik laat deze staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.