Beste medetweakers,
Jaja, ik ga binnenkort eindelijk m'n pc naar de millieustraat brengen
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een (klein) YouTube kanaal runnen (Minecraft opnemen met OBS, licht videobewerken met Premiere Pro), programmeren in Notepad++ en Eclipse. Zo af en toe design ik iets in Photoshop. De PC word ook voor algemene taken gebruikt (Chrome, Word, etc.).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk, maar ik moet er wel de dingen op kunnen doen die ik hierboven heb genoemd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een pricewatch: Asus GT610-SL-1GD3-L, wellicht kan ik deze nog gebruiken in m'n nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit + de videokaart uit mijn oude PC, maar ik kan ook flink fout zitten. De optische drive heb ik echt nodig, want ik brand nog wel eens een CD/DVDtje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies over welke componenten ik nodig heb voor mijn wensen (zo goedkoop mogelijk).
Alvast bedankt voor het helpen,
Mark.
Jaja, ik ga binnenkort eindelijk m'n pc naar de millieustraat brengen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een (klein) YouTube kanaal runnen (Minecraft opnemen met OBS, licht videobewerken met Premiere Pro), programmeren in Notepad++ en Eclipse. Zo af en toe design ik iets in Photoshop. De PC word ook voor algemene taken gebruikt (Chrome, Word, etc.).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk, maar ik moet er wel de dingen op kunnen doen die ik hierboven heb genoemd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een pricewatch: Asus GT610-SL-1GD3-L, wellicht kan ik deze nog gebruiken in m'n nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart | € 28,- | € 28,- |
| 1 | Crucial CT4G4DFS8213 | € 19,51 | € 19,51 |
| 1 | Samsung Writemaster SH-224FB Zwart | € 17,99 | € 17,99 |
| 1 | Antec VP350P | € 40,25 | € 40,25 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 42,70 | € 42,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 257,30 | |
Dit + de videokaart uit mijn oude PC, maar ik kan ook flink fout zitten. De optische drive heb ik echt nodig, want ik brand nog wel eens een CD/DVDtje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies over welke componenten ik nodig heb voor mijn wensen (zo goedkoop mogelijk).
Alvast bedankt voor het helpen,
Mark.