Pc upgraden of One S

Pagina: 1
Acties:

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik ben erg benieuwd, ik heb thuis een Optiplex 980 daar zit een Intel Core i7 860 met 16gb geheugen in en ssd.

Kan ik hiervan als ik een nieuwe voeding en videokaart een goede game pc van maken? Ik zit namelijk te twijfelen tussen een Xbox One S of een goede videokaart plus voeding.

Kan ik met een goede videokaart plus voeding een betere game ervaring krijgen kwa fps en resolutie dan een one S of kan ik beter voor Gears 4 en Forza een One S halen?

PunlArjen

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:08
Heb je momenteel al een losse videokaart in je systeem zitten?

• arjentjuh
Ja, maar dat is een eenvoudige 6450

PunlArjen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:10

FeaR

In GoT we trust

CEA is voor apparatuur als TV's, beamers, speakers, receivers, et cetera. PC hardware valt onder Componenten Aankoopadvies.

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• arjentjuh
Ik heb zelf wel het vermoeden nu ik wat lees dat mijn processor de beperkende factor gaat worden als ik er bijvoorbeeld een 480 in zet maar een stukje bevestiging zou mooi zijn voordat ik een one S haal i.p.v. een nieuwe videokaart

PunlArjen

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:08
Welke form factor behuizing heb je ?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Probleem met Dells is dat ze een andere aansluiting hebben op het moederbord vaak, een normale voeding past dan niet... heb ook nog een Dell staan met een 2500 erin, maar die kan ik dus ook niet zo 123 upgraden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• arjentjuh
HeatWave schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:33:
Probleem met Dells is dat ze een andere aansluiting hebben op het moederbord vaak, een normale voeding past dan niet... heb ook nog een Dell staan met een 2500 erin, maar die kan ik dus ook niet zo 123 upgraden.
Dat gaat gewoon prima, mooi dat jullie meedenken hoor maar mijn vraag is gewoon, wordt mijn processor niet gauw de beperkende factor? ;)

PunlArjen

Pagina: 1